جستجوسبد خرید

#عایق_بندی_

مطالب با برچسب عایق بندی در وب سایت نانوشیلد برترین تولید کننده عایق رطوبتی

عایق بندی

عایق کاری استخر ورامین

عایق کاری استخر ورامین

عایق رطوبتی پلیمری نانوپول با رنگ آبی استخری و چسبندگی عالی برای آب بند کردن استخر و جلوگیری از هدررفت آب استخر شما مناسب است. بهترین عایق رطوبتی نانوشیلد است.

آب بندی استخر

برای آبندی استخرکه باآجرسفالی،سیمان ونرمه سیمان درداخل زمین ساخته شده است.لطفاازلحاظ روش مناسب وقیمت داهنمایی فرمایید

عایق کاری استخر شهریار

عایق کاری استخر شهریار

استخر شنا در شهریار توسط عایق رطوبتی نانوپول آب بندی شد. برای عایق کاری و رنگ استخر از عایق رطوبتی نانوپول به رنگ آبی استفاده کنید و همزمان استخر خودرا رنگ کنید

عایق بام در جنوب کشور

سلام

برای عایق کاری روی سقف و بام خانه ها در بندرعباس که گرمای فوق العاده آفتاب دربیشتر ماههای سال را داریم چه گزینه ای پیشنهاد میکنید؟

اجرای عایق استخر کردان

اجرای عایق استخر کردان

در کردان برای عایق کاری استخر و رنگ و آب بندی استخر از عایق رطوبتی نانوپول ساخت نانوشیلد با بهترین کیفیت و چسبندگی استفاده شد. نانوپول رنگ آب بند کننده استخر

آببندی چاله آسانسور

آببندی چاله آسانسور

مشکل نشتی آب در چاله آسانسور بدلیل موقعیت قرارگیری آن بسیار شایع است و آببندی کامل چاله آسانسور مهم است. عایق مناسب برای چاله آسانسور را از نانوشیلد تهیه کنید.

نانورول

نانورول | عایق آماده به همراه چسب 1000

نانورول عایق رطوبتی جدیدی است که نانوشیلد موفق به ساخت آن شده است. نانورول عایق پلیمری ضدرطوبت و مقاوم در برابر حرارت است. نانورول سبک و منعطف است.

نانورول عایق رطوبتی جدیدی با خواص بی نظیر انعطاف پذیری و استحکام کششی است که برای پوشش کلیه سطوح ساختمانی مناسب میباشد. نانورول در برابر حرارت کاملا مقاوم است لذا برای استفاده در نماهای بیرونی ساختمانی در نواحی بسیار گرم موثر است. اجرای این عایق پلیمری بعلت سبکی و حمل آسان، بسیار سریع و راحت است.

اجرای نانوشیلد با قلم مو

اجرای نانوشیلد با قلم مو

نحوه اجرای عایق رطوبتی نانوشیلد - نانومالتی - بر روی دیوار سیمانی با قلم مو. اجرای نسل جدید عایق های رطوبتی - آب بندی دیوار سمانی

آب بندی حمام

آب بندی سرویس بهداشتی بدون تخریب | عایق رطوبتی حمام

ضد آب کردن تمام کف حمام و دیواره ها به علت تماس مداوم با رطوبت بسیار مهم است با مواد عایق رطوبتی نانو می‌توانید بهترین آب بندی سرویس بهداشتی بدون تخریب انجام دهید

نانومالتی دو جزئی A

عایق رطوبتی نانومالتی دو جزئی A | عایق بندی سطوح فشار مثبت

محصولی است با چسبندگی شگفت انگیز بسیار با کیفیت و مقاوم جهت آب بندی پشت بام-سرویس بهداشتی-تراس واستخر با اجرای بسیار آسان به همراه تضمین کیفیت

عایق نانومالتی دو جزئی A عایقی قدرتمند برای عایق بندی سطوحی که فشار مثبت دارند جهت آب بندی سرویس بهداشتی، حمام ، آشپزخانه، بام،کناف، ورق های پلی کربنات،پی وی سی و انواع سطوح صیقلی استفاده می شود و با با قلم مو یا غلطک قابل اجراست.

اجرای عایق نانومالتی، پروژه گلسنگ نیاوران

اجرای عایق نانومالتی، پروژه گلسنگ نیاوران

در پروژه گلسنگ نیاوران برای عایق کاری جکوزی از عایق رطوبتی نانومالتی استفاده شد.این عایق ضدرطوبت توسط قلم مو و به همراه توری الیاف شیشه اجرا شد.

آب بندی استخر در محمود آباد

با سلام و خسته نباشید و سپاس از وقتی که برای پاسخگویی میگذارید

میخواستم بدونم پیشنهاد شما برای آب بندی استخر چیست؟

عمق 80 سانت تا 3.5 متر

مساحت : 130 متر مربع

محل : محمود آباد - شمال ایران

لطفا مدت زمان اجرا آب بندی و همچنین هزینه تقریبی رو برآورد کنید.

اگر ممکنه توضیحاتی هم در مورد مدت زمان دوام عایق و همینطور ضمانت کار ارائه نمایید.

با تشکر

عایق کاری پشت بام رایتل

عایق کاری پشت بام رایتل

شرکت خدمات ارتباطی رایتل یکی از شرکت هایی است که نگهداری تاسیسات ساختمان آن بر عهده این شرکت می باشد و کار آب بندی ساختمان مرکزی آن را این شرکت انجام داده است.

اجرای عایق رطوبتی سیوان سنتر

اجرای عایق رطوبتی سیوان سنتر

اجرای عایق رطوبتی سقف سیوان سنتر با استفاده از نانوآردوکالر - آب بندی سقف سیوان سنتر بصورت تضمینی و با گارانتی 5 ساله

عایق کاری استخر در شهریار

عایق کاری استخر در شهریار

برای آب بندی یک استخر در شهریار از عایق رطوبتی نانوپول استفاده شد که علاوه بر عایق کاری استخر رنگ دیواره ها هم به رنگ آبی استخری درآمد. عایق نانوپول آبی رنگ است

نانوپول

عایق رطوبتی نانوپول | عایق رطوبتی استخر

محصولی تک جزیی است با استفاده های فراوان که عمل عایق کاری و رنگ زدن استخر را به صورت همزمان قابل اجرا می کند.

بهترین و مناسبترین عایق برای آب بندی استخرهای بزرگ و کوچک و همینطور حوضچه و آبنما همراه با کارآیی بسیار بالا که می توان این محصول را با کنیتکس پاش یا قلم موی رنگ پلاستیک اجرا کرد !

نانومالتی دو جزئی c

عایق نانومالتی دو جزئی c | عایق رطوبتی سطوح فشار مثبت

نانومالتی دو جزئی c عالی ترین مواد نانو ضد آب با قیمت ارزان مناسب انواع سطوح سرویس بهداشتی، حمام ، آشپزخانه،بام با گارانتی و اجرای آسان

نانومالتی دو جزئیc عایقی قدرتمند برای عایق بندی فضا های سرویس بهداشتی، حمام ، آشپزخانه، تراس، استخر می باشد و با قلم مو یا غلطک قابل اجراست و به لحاظ رقابتی از ایزوگام قیمت پایین تری را دارد بسیار مقرون به صرفه میباشد .

نانو آردوکالر

عایق رطوبتی نانو آردوکالر | عایق رطوبتی نما و سقف شیبدار

محصولی است تک جزئی شامل لاتکس آکریلیک و پودر در 6 رنگ زیبا.این عایق با چسبندگی زیاد آب بندی سقف های شیب دار را ممکن میسازد.

یک عایق رطوبتی شگفت انگیز و محصولی منحصر بفرد برای آب بندی انواع سطوح فلزی نظیر ورق های فلزی، گالوانیزه و همچنین سقفهای فلزی شیبدار با قابلیت اجرا توسط ایرلس و کنیتکس پاش

عایق رطوبتی کف کولر

عایق رطوبتی کف کولر

برای جلوگیری از نشتی کف کولر و سوراخ شدن آن یا زنگ زدگی می توانید از عایق کف کولر نانوشیلد بهره ببرید. عایق رطوبتی کف کولر نانوشیلد عمر کولر آبی را زیاد می کند.

کولرهای آبی همیشه با مشکل نشتی آب از کف کولر، سوراخ شدن و زنگ زدگی کف کولر مواجه هستند. که این مسئله منجر به کاهش کارایی کولر آبی، کاهش عمر پوشال هاو مصرف بیشتر برق می شود. عایق رطوبتی نانوشیلد مخصوص کف کولر موجب آب بندی کف کولر آبی می شود و از بروز تمامی این مشکلات جلوگیری می نماید.

عایق کاری استخر تهران دشت

عایق کاری استخر تهران دشت

برای عایق کاری استخر و آب بندی استخرها از عایق رطوبتی پلیمری نانوپول با ضخامت کم بهره ببرید. نانوپول با قیمت مناسب و بهترین کیفیت ساخت نانوشیلد است.

نانو آردوکالر در شمال کشور

نانو آردوکالر در شمال کشور

برای عایق کاری سقف شیبدار یک ساختمان در شمال کشور از عایق رطوبتی نانو آردوکالر استفاده شد.نانو آردوکالر عایق رطوبتی رنگی برای آب بندی و رنگ سقف های شیبدار است.

عایق رطوبتی شیروانی

با سلام و احترام

سقف شیروانی دارک که در حد خیلی کم نم میدهد می بایست از کدام محصولتان استفاده کنم

و اینکه با قلمو قابل اجرا است یا حتما باید با دستگاه اسپری شود

هر متر مربه چقدر مصرف می شود و قیمت را محبت کنید

با تشکر از ساوه

عایق نانو دیوار

سلام.روز بخیر

برای دیوار غربی ساختمانم در شمال منطقه کلاردشت عایق نانو میخواهم. زیرا باعث نفوذ رطوبت به داخل و خرابی دیوارهای ساختمان شده است.میزان مصرف و نحوه ی استفاده را لطفا بفرمایید. آیا تنوع رنگی هم دارد یا خیر؟

ممنون از شما

زمان عایق رطوبتی ساختمان

عایق رطوبتی نانو | عایق رطوبتی ساختمان

عایق رطوبتی اهمیت بسیار زیادی در حفظ ساختمان‌ها و محیط زندگی سالم دارد، زیرا رطوبت می‌تواند منجر به تخریب ساختمان، کپک و پوسیدگی شود

عایق کاری سقف های شیبدار

با سلام و خسته نباشید خدمت شما

آیا محصولات شما برای سقف های شیروانی در شمال کشور هم قابل استفاده هستند؟ و آیا سازگاری با آب و هوای شمال را دارند؟ لطفا در این مورد راهنمایی بفرمایید و اینکه در مورد اجرا حتما باید تیم اجرایی بفرستید یا نیازی نیست؟

عایق رطوبتی و انواع آن

عایق رطوبتی و انواع آن

عایق رطوبتی : معرفی انواع عایق های رطوبتی سنتی و جدید، نانو عایق و پلیمری به همراه توضیحات و آشنایی با نحوه عملکرد آنها - کدام عایق رطوبتی را استفاده کنیم؟

عایق کناف

عایق کناف

عایق کناف نانوشیلد کاملا در برابر رطوبت مقاوم است. از عایق کناف برای ساخت و عایق کاری دیواره داخلی محیط های مرطوب مثل استخر مناسب است.

عایق کناف محصول جدید نانوشیلد است که برای محیط های خیلی مرطوب مثل دیواره داخلی استخر، جکوزی و سرویس های بهداشتی عمومی قابل استفاده می باشد. عایق کناف نانوشیلد دارای مزایای عالی همچون سبکی، حمل آسان، اجرای سریع و دسترسی آسان به تاسیسات الکتریکی و مکانیکی است.

اجرای پروژه بانک پارسیان

اجرای پروژه بانک پارسیان

اجرای عایق رطوبتی نانوبام برای آب بندی پشت بام بانک پارسیان توسط تیم اجرایی نانوشیلد

اجرای پروژه کانال کولر ساختمان کاریزما

اجرای پروژه ساختمان کاریزما

عایق رطوبتی و حرارتی کانال کولر یکی از جنبه‌های مهم در طراحی و اجرای سیستم‌های تهویه مطبوع است. عایق کانال کولر باعث کاهش اتلاف انرژی، حفظ دمای مناسب در داخل کانال،افزایش خنکی باد کولر میشود همه این امکانات فقط با عایق رطوبتی نانو امکان پذیر می باشد

عایق کاری سرویس بهداشتی با مش، هتل شیراز

عایق کاری سرویس بهداشتی با مش، هتل شیراز

برای آب بندی سرویس بهداشتی هتل شیراز از عایق نانو مالتی ساخت نانوشیلد همراه با مش استفاده شد.این عایق پرقدرت در آب بندی برای عایق کاری سرویس بهداشتی مناسب است.

عایق کاری آلاچیق روف گاردن

سلام. وقت ادمین و متخصصین محترم نانوشیلد بخیر

یه سوال داشتم از کارشناسای شما که مطرح میکنم. ممنون میشم در اسرع وقت پاسخ بدید.

من روی پشت بام منزل یه فضای روف گاردن طراحی و اجرا کردم. وسط این محوطه یه آلاچیق ساختم که سقف اون رو با بلوکهای سفالی پوشش دادم. متاسفانه در هنگام بارندگی توام با باد از چند نقطه از سقف که کم هم نیستند نشتی آب داریم. میخواستم بدونم راه حل شما چیه برای این موضوع. و عایق رطوبتی مناسب برای این کار چیه.

تصاویر محل مربوطه رو هم دارم که متاسفانه از سایت نمیتونم براتون ارسال کنم.

ممنون از راهنمایی شما

نشستی دیوار همسایه

دیوار حمام همسایه نشتی داشت گویا بعد از اطلاع ... عایق نانو ۱۰ ساله استفاده کرده. ولی دیوار ما که بعد از اصلاح ایشان و تعمیر توسط خودمان هنوز هم تاول میزنه. رنگهاش بیروندمیزنه. پیشنهاد چیست

نانومالتی دو جزئی B

عایق نانومالتی دو جزئی B | عایق رطوبتی رمپ های شیبدار

عایقی بسیار مقاوم جهت آب بندی رمپ های شیبدار با قابلیت کشسانی- چسبندگی بالا -بدون تخریب با جدید ترین متد به همراه ضمانت 100% و اجرای آسان

عایق نانومالتی دو جزئی B مقاوم جهت آب بندی رمپ های شیبدار که در فضای باز و در معرض بارش باران و برف قرار دارند می باشد و با سنگدانه های که درون خود دارد خاصیت اصطحکاک را ایجاد می کند .

معرفی انواع رنگ نما

جدیدترین رنگ نمای ساختمان | رنگ آمیزی نما + قیمت

در این مقاله به معرفی جامع انواع رنگ نما ساختمان و ویژگی های آن ها پرداختیم که رنگ نمای ساختمان باید دارای مقاومت بالایی در برابر رطوبت و آب باشد تا در مدت زمان کوتاه، کدر و رنگ پریده نشود.

نانوکالر

عایق رطوبتی نانوکالر | بهترین عایق برای آب بندی نما

محصولی است تک جزئی شامل لاتکس با تن سفید و پودر در رنگهای متنوع قابل سفارش می باشد.

نانوکالر محصولی است ویژه در رنگ های متنوع که برای آب بندی و به عنوان یک عایق رطوبتی قدرتمند در نمای ساختمان خصوصا نماهای غربی و شمال غربی که بیشتر در معرض باران هستند بکار میرود

عایق کاری سطح استیل

سلام برای عایق کاری سطح استیل در برابر رطوبت دائم به اندازه ۱*۱ متر مربع راهنمایی میخواستم.ممنون

محافظ سنگ نانوشیلد

محافظ سنگ نانوشیلد | عایق رطوبتی سنگ و آجر

برای محافظت سنگ و آجر در برابر تغییرات جوی و شوره نزدن سنگ از محافظ سنگ نانوشیلد استفاده کنید،که علاوه بر محافظت از نما در برابر شوره زدن آنرا آب بندی هم میکند

محافظ سنگ نانوشیلد محصولی است بادوام که نمای ساختمان شما را چه از جنس سنگ یا آجر، در برابر تغییرات جوی و شوره زدن محافظت می کند. علاوه بر این ،این محافظ سطح سنگ یا آجر نما را کاملا آب بندی نیز می نماید.

استفاده از عایق نانو بجای ایزوگام در شالوده

سلام شالوده رو انداختم و میخوام بجای ایزوگام از عایق نانومالتی برای پی ساختمان استفاده کنم. متر طولي خانه 97 متر هست و ساکن شهر بستک هستم. ممنون میشم راهنمایی کنید و قیمت متر مربع این عایق را بهم بگید.

عایق کاری منابع گالوانیزه اقدسیه

عایق کاری منابع گالوانیزه اقدسیه

آب بندی مخازن گالوانیزه در اقدسیه

انواع کاربردهای عایق رطوبتی

انواع کاربردهای عایق رطوبتی

عایق های رطوبتی نانوشیلد با بهترین کیفیت و قیمت مناسب برای انواع آب بندی و عایق کاری ساختمانی به کار می رود. عایق رطوبتی پلیمری مانند رنگ برای تمامی سطوح است.

جستجوی عایق بندی