جستجوسبد خرید

#عایق_بندی_

مطالب با برچسب عایق بندی در وب سایت نانوشیلد برترین تولید کننده عایق رطوبتی

عایق بندی

اجرای پروژه کشتی جنسیس خلیج فارس

اجرای پروژه کشتی جنسیس

اجرای اپوکسی پایه آب برای رفع زنگ زدگی و نشتی عرشه کشتی جنسیس توسط تیم اجرایی نانوشیلد

عایق بندی طبقات منفی

عایق بندی طبقات منفی

عایق بندی طبقات منفی ساختمان برای جلوگیری از نفوذ نم و رطوبت به داخل ساختمان بکار می رود. عایق دو جزئی نانومالتی برای دیوار برشی و طبقات منفی بکار میرود.

اجرای عایق نانو مالتی

با سلام و احترام

در مورد اجرای عایق نانو مالتی سوالی داشتم،اینکه آیا نیاز هست که پوشش دیگری مانند رابیتس جهت سیمانکاری یا سنگ و ... اجرا گردد؟؟

نانوبام

عایق رطوبتی نانوبام | خرید آنلاین عایق رطوبتی پشت بام

عایق رطوبتی نانوبام یک محصول تک جزئی مایع برای آب بندی پشت بام شامل لاتکس و پودر ارگانومنیرال میباشد. نانو بام با رنگ سفید بهترین عایق رطوبتی برای آب بندی پشت بام است

عایق رطوبتی نانو بام محصولی است تک جزئی و از لاتکس آکریلیک و پودر ارگانومنیرال تشکیل شده است. نانو بام مایعی با رنگ سفید و غلیظ است که با قلم مو یا ایرلس و کنیتکس پاش قابل اجرا روی پشت بام است. عایق نانوبام بهترین گزینه برای آب بندی پشت بام بشمار میرود.

عایق کاری پشت بام رایتل

عایق کاری پشت بام رایتل | آب بندی بام

شرکت خدمات ارتباطی رایتل یکی از شرکت هایی است که نگهداری تاسیسات ساختمان آن بر عهده این شرکت می باشد و کار آب بندی ساختمان مرکزی آن را این شرکت انجام داده است.

محافظ سنگ نانوشیلد

محافظ سنگ نانوشیلد | مواد محافظ سنگ و آجر

برای محافظت سنگ و آجر در برابر تغییرات جوی و شوره نزدن سنگ از محافظ سنگ نانوشیلد استفاده کنید،که علاوه بر محافظت از نما در برابر شوره زدن آنرا آب بندی هم میکند

محافظ سنگ نانوشیلد محصولی است بادوام که نمای ساختمان شما را چه از جنس سنگ یا آجر، در برابر تغییرات جوی و شوره زدن محافظت می کند. علاوه بر این ،این محافظ سطح سنگ یا آجر نما را کاملا آب بندی نیز می نماید.

عایق کاری استخر در ملارد

عایق کاری استخر در ملارد

برای عایق کاری رطوبتی یک استخر در ملارد از عایق رطوبتی نانو پول استفاده شد که همزمان کار آب بندی و رنگ را انجام دادیم. عایق رطوبتی نانوپول ضد خزه و جلبک است.

عایق رطوبتی مورد استفاده در چوب

آیا عایق رطوبتی نانو مالتی می تواند بر روی چوب هم استفاده شود؟

عایق کاری استخر تهران دشت

عایق کاری استخر تهران دشت

برای عایق کاری استخر و آب بندی استخرها از عایق رطوبتی پلیمری نانوپول با ضخامت کم بهره ببرید. نانوپول با قیمت مناسب و بهترین کیفیت ساخت نانوشیلد است.

اجرای نانوشیلد با قلم مو

اجرای نانوشیلد با قلم مو

نحوه اجرای عایق رطوبتی نانوشیلد - نانومالتی - بر روی دیوار سیمانی با قلم مو. اجرای نسل جدید عایق های رطوبتی - آب بندی دیوار سمانی

معرفی انواع رنگ نما

جدیدترین رنگ نمای ساختمان | رنگ آمیزی نما + قیمت

در این مقاله به معرفی جامع انواع رنگ نما ساختمان و ویژگی های آن ها پرداختیم که رنگ نمای ساختمان باید دارای مقاومت بالایی در برابر رطوبت و آب باشد تا در مدت زمان کوتاه، کدر و رنگ پریده نشود.

عایقکاری طبقات منفی پروژه اسفندیار

آب بندی فشار منفی

عایق بندی طبقات منفی ساختمان برای جلوگیری از نفوذ نم و رطوبت به داخل ساختمان بکار می رود. عایق دو جزئی نانومالتی برای طبقات منفی بکار میرود.

آب بندی استخر

برای آبندی استخرکه باآجرسفالی،سیمان ونرمه سیمان درداخل زمین ساخته شده است.لطفاازلحاظ روش مناسب وقیمت داهنمایی فرمایید

آ ب بندی استخر خانگی

سلام و عرض ادب.قصد اجرای آبندی استخر خانگی به ابعاد3*4 و ارتفاع2 متر دارم.که بین انتخاب ایزوگام و نانو مردد هستم.حال با فرض اینکه عایق نانو را استفاده کنم1-محصولات استفاده شده داری گارانتی می باشد یا خیر2- بابت هر متر مربع چقدر نیاز به عایق نانو دارم3-آیا خودم هم میتونم اجرا کنم یا نیاز به متخصص می باشد 4-بهترین نوع عایق برای آبندی کدام یک از محصولات شما می باشد..ممنون میشم پاسخ بدید

عایق کاری سقف های شیبدار

با سلام و خسته نباشید خدمت شما

آیا محصولات شما برای سقف های شیروانی در شمال کشور هم قابل استفاده هستند؟ و آیا سازگاری با آب و هوای شمال را دارند؟ لطفا در این مورد راهنمایی بفرمایید و اینکه در مورد اجرا حتما باید تیم اجرایی بفرستید یا نیازی نیست؟

آب بندی روی ایزوگام

سلام وقت بخیر، ما در حال ساخت ساختمان هستیم در مازندران،برای عایق بندی روف گاردن تازه ایزوگام انجام دادیم و روی ایزوگام قصد انجام موزاییک رو داریم اما میشه قبل از موزاییک کاری روی ایزوگام از محصولات شما استفاده کرد چه چیزی رو پیشنهاد میکنید؟

عایق استخر در مازندران

عایق استخر در مازندران

برای عایق کاری استخر و آب بندی استخرها از عایق رطوبتی پلیمری نانوپول با ضخامت کم بهره ببرید. نانوپول با قیمت مناسب و بهترین کیفیت ساخت نانوشیلد است.

عایقکاری دو جزئی پروژه نیاوران

عایقکاری پروژه نیاوران

برای عایق کاری و آب بندی محل هایی مانند چاله آسانسور، پی و فنداسیون، طبقات منفی ساختمان و همچنین جهت جلوگیری از فشار منفی آب های زیرزمینی ازنانو مالتی دوجزئی فشار منفی استفاده استفاده می شود

عایق کاری پشت بام

با سلام ایا پشت بام ما موزاییک میباشد و از بخشی از قسمتها اب واردمیشود. ایا این محصول قابلیت اجرا بر روی موزاییک را دارد و اینکه گارانتی و ضمانتی هم دارد؟

باتشکر

آب بندی سطوح سنگی

عایق رطوبتی سنگ | عایق کاری و اب بندی سنگ نما

عایق رطوبتی سنگ نما می تواند یک لایه بسیار سخت و بادوام را برای جلوگیری از ترک و فرسودگی نماهای سنگی ایجاد کند

رنگ ضد آب نما

رنگ ضد آب نما | عایق ضد آب نما

رنگ ضد آب نما محصولی عالی برای آب‎بندی نمای ساختمان است. رنگ ضد آب نما می تواند انواع سطوح را در برابر رطوبت عایق کند. این عایق بصورت بیرنگ نیز تولید می شود.

رنگ ضد آب نما محصولی پلیمری ساخته شده بر پایه آب است و به صورت بی رنگ و رنگی قابل تولید است. این رنگ غیر سمی، بدون بو و دوستدار محیط زیست است. این عایق رطوبتی علاوه بر عایقبندی سطوح نما در برابر رطوبت، در برابر اشعه UV و ترک خوردگی هم مقاوم است و به مرور زمان دچار تغییر رنگ و فرسایش نمی شود.

عایق رطوبتی سقف

سلام از چاهک آب پشت بام و نهایتاً از سقف آشپزخانه هنگام باران قطره قطره آب میدهد دور چاهک رو سیمان سفید کردم اما باز هم قطره میابد ترکی روی سیمان معلوم نیست چکار کنم تا راحت شم و مشکلم رفع شود با تشکر

عایق کاری استخر در شهریار

عایق کاری استخر در شهریار

برای آب بندی یک استخر در شهریار از عایق رطوبتی نانوپول استفاده شد که علاوه بر عایق کاری استخر رنگ دیواره ها هم به رنگ آبی استخری درآمد. عایق نانوپول آبی رنگ است

آب بندی پارکینگ برج روشا

عایق کاری پارکینگ برج روشا | آب بندی پارکینگ

عایقکاری پارکینگ برج روشا فرمانیه با عایق رطوبتی نانو کالر ساخت نانوشیلد، انجام شد. عایق رطوبتی نانو کالر در رنگهای مختلف جهت آببندی پارکینگ و آبنما بکار میرود.

عایق کاری استخر ورامین

عایق کاری استخر ورامین

عایق رطوبتی پلیمری نانوپول با رنگ آبی استخری و چسبندگی عالی برای آب بند کردن استخر و جلوگیری از هدررفت آب استخر شما مناسب است. بهترین عایق رطوبتی نانوشیلد است.

عایق کاری در سیستان و بلوچستان

عایق کاری با نانوشیلد در سیستان و بلوچستان

برای عایق کاری رطوبتی روی سقف های ساخته شده از پیش یا الیاف درخت خرما می توان از عایق های رطوبتی نانوشیلد استفاده کرد.

اجرای نانو کالر در مجتمع تجاری روشا

اجرای نانو کالر در مجتمع تجاری روشا

برای آب بندی کف و دیواره ساختمان روشا از عایق رطوبتی رنگی نانو کالر استفاده شد. عایق رطوبتی نانوکالر توسط تیم اجرایی نانوشیلد با بهترین کیفیت و به سرعت اجرا شد.

مواد عایق بندی نما

سلام

برای عایق رطوبتی نما چه محصولی دارید؟آیا عایق رنگی هم برای نما دارید که ضلع باران گیر ساختمان را همزمان رنگ و عایق بندی نمود؟

آب بندی سرویس بهداشتی ساختمانی در زعفرانیه

آب بندی سرویس بهداشتی ساختمانی در زعفرانیه

برای آب بندی سرویس بهداشتی و حمام از عایق رطوبتی نانو مالتی به همراه مش الیاف شیشه استفاده می شود. عایق کاری سرویس بهداشتی و ضد رطوبت نمودن آن بسیار مهم است

پروژه بام توسعه سهند

پروژه بام توسعه سهند

عایق کاری رطوبتی بام ساختمانی توسط تیم اجرایی و عایق های رطوبتی نانوشیلد انجام شد. عایق رطوبتی نانوبام در رقابت با ایزوگام، جلودار کیفیت برای عایق بندی بام است.

عایق کاری زیرزمین اقدسیه

عایق کاری زیرزمین اقدسیه

برای عایق کاری طبقات منفی ساختمانی در اقدسیه از عایق رطوبتی نانومالتی استفاده شد. این عایق رطوبتی مناسب برای آب بندی محیط مرطوب مثل حمام و سرویس و آشپزخانه است.

نانورول

نانورول | عایق رطوبتی آماده | عایق ترمو پلاستیک

نانورول عایق رطوبتی جدیدی است که نانوشیلد موفق به ساخت آن شده است. نانورول عایق پلیمری ضدرطوبت و مقاوم در برابر حرارت است. نانورول سبک و منعطف است.

نانورول عایق رطوبتی جدیدی با خواص بی نظیر انعطاف پذیری و استحکام کششی است که برای پوشش کلیه سطوح ساختمانی مناسب میباشد. نانورول در برابر حرارت کاملا مقاوم است لذا برای استفاده در نماهای بیرونی ساختمانی در نواحی بسیار گرم موثر است. اجرای این عایق پلیمری بعلت سبکی و حمل آسان، بسیار سریع و راحت است.

آب بندی حمام و سرویس بهداشتی

سلام من شهرجدید اندیشه ساکنم میخواستم کف حمام ۳×۱وسرویس بهداشی منزل رو عایق کاری کنم اگر تیم انجام کارو دارید وامکان اعزامش هست لطفا قیمت حدودی را اعلام بفرمائید ممنون

اجرای عایق رمپ سعادت آباد

اجرای عایق رمپ در سعادت آباد تهران

عایق رمپ سعادت آباد با استفاده از نانو مالتی دو جزئی و نالو کالر-آب بندی رمپ و پارکینگ-عایق پارکینگ و رمپ-عایق بندی کف ساختمان-عایق رطوبتی مستحکم

جستجوی عایق بندی