جستجوسبد خرید

عایق رطوبتی استخر

عایق رطوبتی استخر وظیفه آب بندی صحیح و تضمین شده استخر را بر عهده دارد و از آنجایی که در اغلب موارد فضای داخلی استخر آن ها تنها چیزی نیست که باید عایق شود. ضد آب کردن سطوح اطراف استخر، ایمنی طولانی مدت و سهولت نگهداری عمومی استخر و محیط اطراف آن را بهبود می بخشد.

کدام عایق رطوبتی برای استخر شما بهتر است؟

برای صاحبان خانه هیچ وقت زود نیست که خانه و باغ خود را برای تابستان آماده کنند. شاید بالاخره تصمیم گرفته باشید امسال استخر رویایی خود را بسازید یا به دنبال ارتقای فضای استخر فعلی خود هستید. مهم است که از سرمایه خود با بهترین فناوری عایق رطوبتی موجود در بازار محافظت کنید.چیزی که بسیاری از صاحبان استخر متوجه نمی شوند، این است که فضای داخلی استخر آن ها تنها چیزی نیست که باید عایق شود. ضد آب کردن سطوح اطراف استخر، ایمنی طولانی مدت و سهولت نگهداری عمومی استخر و محیط اطراف آن را بهبود می بخشد.استخر ها در معرض باران و آب استخر قرار دارند. کاشی‌ها، بتن و سنگ‌ریزه‌هایی که آب بندی نشده‌اند در معرض خطر بالایی از آسیب‌های ناشی از آب هستند که می‌تواند باعث ترک خوردن و بلند شدن سطح آن شود. همه این عوامل می توانند خطر ایمنی و هزینه های بالای نگهداری را ایجاد کنند.با تغییر دمای بیرون و مواد شیمیایی حاصل از آب استخر، مهم است که استخر را با روش و محصول صحیح آب بندی کنید. انجام این کار طول عمر و ایمنی کلی را تضمین می کند.

عایق رطوبتی استخر

مراحل ضد آب کردن استخر

• مرحله اول: عایق فشار منفی را زیر کار اجرا میکنیم .اگر سازه استخر بتنی باشد نیازی به توری ندارد.اگر سازه استخر بلوک, آجر و یا هر چیزی غیر از بتن مسلح باشد پس از اجرای لایه زیرین که عایق فشار منفی می باشد از توری استفاده می کنیم و سپس لایه نهایی که بسته به نیاز به دو صورت زیرمی تواند باشد اجرا می گردد.

  1. لایه نهایی که شامل نانوپول به رنگ آبی استخری
  2. عایق دوجزئی نوع A

عایق رطوبتی استخر - نانوپول

عایق رطوبتی نانو پول محصولی است تک جزئی شامل لاتکس و پودر ارگانومینرال به صورت مایع غلیظ عسل مانند به رنگ آبی استخری می باشد که با قلم مو , کنیتکس پاش ویا ایرلس قابل پاشیدن بر روی سطوح و کف استخر است که پس از خشک شدن نرم باقی مانده و در دو دست اجرا می گردد.

دست اول با قلم مو جهت پوشش خلل و ترک های احتمالی و دست دوم با کنیتکس پاش اجرا می گردد تا سطحی یکدست، زیبا با رنگ آبی استخری حاصل آید با این محصول همزمان عایقکاری و رنگ استخری انجام می پذیرد.

کدام عایق رطوبتی برای استخر من مناسب است؟

استفاده از عایق رطوبتی استخر با توجه به هر منطقه متفاوت است و هیچ راه حل "یکسان، متناسب با همه" در مورد ضد آب وجود ندارد. بهتر است از یک متخصص با تجربه استفاده کنید تا منطقه شما را بررسی کند و بهترین گزینه را برای نیازهای عایقکاری شما انتخاب کند.

ضد آب کردن استخر

چگونه عایق رطوبتی نانوشیلد می تواند به شما کمک کند؟

متخصصان مجرب ما می توانند بهترین روش عایق رطوبتی استخر و محیط اطراف را در اختیار شما قرار دهند. ما ا زبهترین متریال و به روز ترین تکنولوژی های جهانی در تولید محصولات نانوشیلد بهره میگیریم تا از ثبات و کیفیت انجام کار هر بار اطمینان حاصل کنیم .با استفاده از دانش پیشرفته صنعت و محصول ما، نانوشیلد یک سرویس ضد آب برتر را ارائه می دهد. ما همیشه به بهترین نتایج ممکن دست خواهیم یافت و با خدمات و اجرای با کیفیت محصولات نانوشیلد همراه با گارانتی و وارانتی خود با مشتریان ,فراتر خواهیم رفت.

p-129

عایق رطوبتی استخر

عایق رطوبتی استخر وظیفه آب بندی صحیح و تضمین شده استخر را بر عهده دارد و از آنجایی که در اغلب موارد آب موجود در استخر در تماس مستقیم با پوست انسان و سایر آبزیان است باید موارد بهداشتی را نیز تضمین نماید

p-268

عایق رطوبتی پلیمری

تولید انواع عایق رطوبتی پلیمری جهت مصارف مختلف ساختمانی و صنعتی با بهره گیری از نانوتکنولوژی، کیفیت بسیار بالا و مقاومت بالا در برابر فشار و حرارت و ماندگاری طولانی.

p-531

مواد ضد آب

انواع مختلفی از مواد ضد آب وجود دارد. برخی از بهترین و متداول ترین آنها عبارتند از: پلی اورتان ، پوشش سیمانی ، لاستیک EPDM ، آسفالت لاستیکی ، ترموپلاستیک ، غشا های پایه قیری ، و غشای ضد آب pvc. در این مطلب ، در مورد انواع متداول مواد ضد آب ، مزایای آنها هنگام استفاده صحیح بیشتر خواهید آموخت.

p-506

تیتان چیست؟

همیشه وقتی صحبت از رنگ سفید در صنایع مختلف می شود نام تیتان اولین ماده ای است که به گوشمان می خورد. تیتان یا همان تیتانیوم دی اکساید ماده ای معدنی در اشکال مختلف آناتاز و روتایل یافت می شود و مهمترین رنگ دانه سفید در صنایع خوراکی، بهداشتی، دارویی و رنگسازی در دنیا می باشد.