جستجوسبد خرید

عایقکاری سقف بتنی

یکی از تکنیک های ساختمانی مورد نیاز برای اطمینان از طول عمر سازه و حفظ ارزش آن، عایقکاری آن است تنها 2 تا 3 درصد از کل هزینه یک ساختمان صرف آب بندی آن می شود در مقایسه با هزینه های قابل توجه تعمیر و استهلاک احتمالی خانه، هزینه های ضد آب به شدت کمتر است!

چگونه یک سقف بتنی را ضد آب کنیم؟

بیایید بررسی کنیم که چرا استفاده از یک عایق رطوبتی مهم است و چگونه می توان سقف بتنی را ضد آب کرد.

چرا عایق رطوبتی مهم است؟

یکی از تکنیک های ساختمانی مورد نیاز برای اطمینان از طول عمر سازه و حفظ ارزش آن، عایقکاری آن است.اگر ساختمانی را به طور موثر ضد آب نکنید، احتمال بروز مشکلات قالب و نقص های ساختاری مانند تومورهای بتنی وجود دارد. شکست در عایق رطوبتی شما می تواند ایمنی را به خطر بیندازد، ارزش خانه شما را به شدت کاهش دهد و آن را برای سکونت ناامن کند.به طور متوسط، تنها 2 تا 3 درصد از کل هزینه یک ساختمان صرف آب بندی آن می شود در مقایسه با هزینه های قابل توجه تعمیر و استهلاک احتمالی خانه، هزینه های ضد آب به شدت کمتر است!

وقتی عایق رطوبتی انجام نشود چه اتفاقی می افتد؟

بدترین سناریو این است که ساختمان دیگر امن و قابل سکونت نیست. علاوه بر این، این فقط سازه‌های ساختمان نیستند که تحت تأثیر نشت آب قرار می‌گیرند، موادی مانند کفپوش، بالکن و استخر نیز می‌توانند در نتیجه عایق‌بندی ضعیف از بین بروند.

مزایای استفاده از یک شرکت متخصص برای ضد آب کردن خانه شما چیست؟

دلیل شماره یک ایمنی است. شما فقط باید به اطراف خانه خود نگاه کنید - اعضای زیبای خانواده و حیوانات خانگی خود را ببینید تا متوجه شوید که ایمنی آنها مهمترین دلیل برای آب بندی خانه شما توسط یک متخصص است. هنگامی که آب و برق مخلوط می شوند، خطر جدی برق گرفتگی و آتش سوزی وجود دارد.امنیت خانواده شما ارزش ریسک کردن را ندارد. ناگفته نماند که نفوذ آب همچنین می تواند منجر به رشد کپک شود که می تواند باعث واکنش های آلرژیک و مشکلات تنفسی برخی از اعضای خانواده شود.یکی دیگر از مزایای ضد آب کردن خانه این است که به شما امکان می دهد قبض برق خود را کاهش دهید. با افزایش تورم امسال، هر فرصتی برای پس انداز ارزشش را دارد! هنگامی که خانه ای به درستی عایق رطوبتی نباشد، با ورود رطوبت، دما کاهش می یابد و در نتیجه، سیستم های گرمایشی و سرمایشی شما مجبور خواهند بود برای جبران تغییرات دما، سخت کار کنند (و انرژی بیشتری مصرف کنند).

چند راه برای ضد آب کردن سقف تخت بتنی چیست؟

سقف بتنی را با 5 روش میتوان آب بندی کرد.

  1. استفاده از لاک به صورت موقت
  2.  عایق دوجزئی نوع c
  3. عایق دوجزئی الیاف دار به مقدار یک کیلوگرم برای روی کار استفاده میکنیم
  4. یک کیلوگرم عایق دوجزئی نوع A به همراه 1 متر توری و در آخر مجدد یک کیلوگرم عایق دوجزئی نوع A به ازای هر مترمربع استفاده شود .
  5. لایه زیرین عایق رطوبتی نانومالتی دو جزئی A به همراه 1 متر توری و لایه نهایی نانو بام اجرا گردد.

پیشگیری بهتر از درمان است. از عزیزان خود و دارایی های خود محافظت کنید و مطمئن شوید که خانه شما ضد آب است.تیم ما مطمئن خواهد شد که در تابستان امسال برای خشک نگه داشتن اشیاء با ارزش خانواده شما کمک خواهد کرد. برای پرس و جو و مشاوره رایگان با با کارشناسان نانوشیلد تماس حاصل نمایید.

p-129

عایق رطوبتی استخر

عایق رطوبتی استخر وظیفه آب بندی صحیح و تضمین شده استخر را بر عهده دارد و از آنجایی که در اغلب موارد آب موجود در استخر در تماس مستقیم با پوست انسان و سایر آبزیان است باید موارد بهداشتی را نیز تضمین نماید

p-268

عایق رطوبتی پلیمری

تولید انواع عایق رطوبتی پلیمری جهت مصارف مختلف ساختمانی و صنعتی با بهره گیری از نانوتکنولوژی، کیفیت بسیار بالا و مقاومت بالا در برابر فشار و حرارت و ماندگاری طولانی.

p-531

مواد ضد آب

انواع مختلفی از مواد ضد آب وجود دارد. برخی از بهترین و متداول ترین آنها عبارتند از: پلی اورتان ، پوشش سیمانی ، لاستیک EPDM ، آسفالت لاستیکی ، ترموپلاستیک ، غشا های پایه قیری ، و غشای ضد آب pvc. در این مطلب ، در مورد انواع متداول مواد ضد آب ، مزایای آنها هنگام استفاده صحیح بیشتر خواهید آموخت.

p-506

تیتان چیست؟

همیشه وقتی صحبت از رنگ سفید در صنایع مختلف می شود نام تیتان اولین ماده ای است که به گوشمان می خورد. تیتان یا همان تیتانیوم دی اکساید ماده ای معدنی در اشکال مختلف آناتاز و روتایل یافت می شود و مهمترین رنگ دانه سفید در صنایع خوراکی، بهداشتی، دارویی و رنگسازی در دنیا می باشد.