انتخاب پیمانکار برای عایقبندی بتن

به دنبال افرادی باشید که در ارائه بالاترین سطح خدمات به مشتریان متعهد هستند. پیمانکارانی را انتخاب کنید که پروژه را در زمان مقرر و بدون مشکل به پایان برسانند همه پیمانکاران عایق رطوبتی یکسان نیستند. ممکن است پیمانکارانی باشند که خدمات ارزانی ارائه دهند به یاد داشته باشید که کیفیت مهمترین عامل در انتخاب پیمانکار مناسب است

برای عایقکاری بتن به دنبال چه پیمانکاری باشیم ؟

نشت آب و ترک های دیوار در ساختمان های تجاری باید فورا رفع شود تا از مشکلات بزرگتر جلوگیری شود. برای دستیابی به عایق کاری سقف و بتن ، توجه کارشناسان عایق رطوبتی نانو برای رسیدگی به این موضوع مهم است.متأسفانه همه پیمانکاران عایق رطوبتی یکسان نیستند. ممکن است پیمانکارانی باشند که خدمات ارزانی ارائه دهند، اما کیفیت نادیده گرفته می‌شود. به یاد داشته باشید که کیفیت مهمترین عامل در انتخاب پیمانکار مناسب است و در مرحله ی بعدی قیمت حائز اهمیت است. سرمایه گذاری روی عایق رطوبتی بسیار بهتر از هزینه کردن برای تعمیرات ناشی از کاربرد نادرست است.هدف از انتخاب یک شرکت عایق رطوبتی مطمئن، حفظ پایداری ساختمان و حفظ سلامت و ایمنی ساکنین آن است.

از آنجایی که یافتن عایق‌های آب واجد شرایط برای ساختمان‌های تجاری می‌تواند چالش برانگیز باشد، این مقاله نکاتی را در مورد نحوه انتخاب پیمانکار عایق رطوبتی مناسب ارائه می‌دهد:

1.افراد مستقر را پیدا کنید

از آنجایی که ما در اینجا در مورد ساختمان های تجاری صحبت می کنیم، مهم است که با پیمانکاری همکاری کنید که در بکارگیری راه حل های صحیح عایق رطوبتی برای اجرا آگاه باشند.

عایقکاری بتن

2. به دنبال عایق های دارای مجوز باشید

بهره مندی از پیمانکاران عایق رطوبتی دارای مجوز این اطمینان را می دهد که خدمات مطابق با استانداردهای مورد نیاز در آیین نامه ساختمانی است. می توانید مطمئن باشید که پیمانکارانی که روی پروژه شما کار خواهند کرد آگاه و مجاز به استفاده از عایق های کارآمد هستند.

3. بیمه مسئولیت عمومی

در صورت بروز خسارت و زیان لازم است بدانید که شرکت عایق رطوبتی مورد استفاده شما دارای بیمه مسئولیت عمومی است تا خیال شما را راحت کند. همچنین تضمین می گردد که شرکت مسئولیت محافظت از مشتریان، کارکنان و جامعه را بر عهده می گیرد. از پیمانکاردر مورد بیمه مسئولیت بپرسید.

4. گارانتی خدمات

به دنبال افرادی باشید که در ارائه بالاترین سطح خدمات به مشتریان متعهد هستند. پیمانکارانی را انتخاب کنید که پروژه را در زمان مقرر و بدون مشکل به پایان برسانند.

اگر هنوز مطمئن نیستید که کجا می توانید پیمانکاران عایق رطوبتی پلیمری خوب برای بتن و سقف را پیدا کنید، محصولات نانوشیلد را امتحان کنید.

p-129

عایق رطوبتی استخر

عایق رطوبتی استخر وظیفه آب بندی صحیح و تضمین شده استخر را بر عهده دارد و از آنجایی که در اغلب موارد آب موجود در استخر در تماس مستقیم با پوست انسان و سایر آبزیان است باید موارد بهداشتی را نیز تضمین نماید

p-268

عایق رطوبتی پلیمری

تولید انواع عایق رطوبتی پلیمری جهت مصارف مختلف ساختمانی و صنعتی با بهره گیری از نانوتکنولوژی، کیفیت بسیار بالا و مقاومت بالا در برابر فشار و حرارت و ماندگاری طولانی.

p-531

مواد ضد آب

انواع مختلفی از مواد ضد آب وجود دارد. برخی از بهترین و متداول ترین آنها عبارتند از: پلی اورتان ، پوشش سیمانی ، لاستیک EPDM ، آسفالت لاستیکی ، ترموپلاستیک ، غشا های پایه قیری ، و غشای ضد آب pvc. در این مطلب ، در مورد انواع متداول مواد ضد آب ، مزایای آنها هنگام استفاده صحیح بیشتر خواهید آموخت.

p-506

تیتان چیست؟

همیشه وقتی صحبت از رنگ سفید در صنایع مختلف می شود نام تیتان اولین ماده ای است که به گوشمان می خورد. تیتان یا همان تیتانیوم دی اکساید ماده ای معدنی در اشکال مختلف آناتاز و روتایل یافت می شود و مهمترین رنگ دانه سفید در صنایع خوراکی، بهداشتی، دارویی و رنگسازی در دنیا می باشد.