جستجوسبد خرید

مزایای عایق رطوبتی برای استخر شنا

ساخت و نصب استخر یک فرایند مهم است و باید تمام اقدامات لازم جهت نگهداشت آن صورت پذیرد.ما در این مطلب در مورد مواردی از جمله نحوه جلوگیری از هدررفت آب، نحوه جلوگیری از هرگونه آسیب ساختاری و حفظ بهداشت و تمیزی استخر صحبت خواهیم کرد.

مزایای عایق رطوبتی استخر شنا

ساخت و نصب استخر یک فرایند مهم است و باید تمام اقدامات لازم جهت نگهداشت آن صورت پذیرد.با عایق های نانوشیلد استخر خود را گارانتی نمایید. استخر شما حجم زیادی از آب را در خود جای می دهد و یکی از مهمترین جنبه های حفظ استخر شما ضد آب بودن است. عایق رطوبتی نانوشیلد استخر شما را ضد آب و در برابر آسیب مقاوم میکند.بیایید مزایای ضد آب کردن استخر خود را بررسی کنیم. ما در موردمواردی از جمله نحوه جلوگیری از هدررفت آب، نحوه جلوگیری از هرگونه آسیب ساختاری و حفظ بهداشت و تمیزی استخر صحبت خواهیم کرد. بیایید شیرجه بزنیم!

عایق رطوبتی استخر

عایق رطوبتی استخر - نانوپول

عایق رطوبتی نانو پول محصولی است تک جزئی شامل لاتکس و پودرارگانومینرال که به صورت مایع غلیظ عسل مانند به رنگ آبی استخری میباشد .با قلم مو رنگ پلاستیک و یا توسط کنیتکس پاش یا ایرلس قابل پاشیدن بر روی سطوح و کف استخر است که پس از خشک شدن نرم باقی مانده و در دو دست، دست اول با قلم مو جهت پوشش خلل وترک های احتمالی و دست دوم با کنیتکس پاش اجرا می گردد تا سطحی یکدست، زیبا با رنگ آبی استخری حاصل شود. با این محصول دوکاره عایقکاری و رنگ استخری همزمان انجام می پذیرد.

جلوگیری از هدر رفتن آب

یکی از بزرگترین مشکلاتی که صاحبان استخر با آن مواجه هستند٬هدررفت آب است. این می تواند به دلایل مختلفی از جمله تبخیر، نشت وپاشیدن آب توسط شناگران رخ دهد. عایق رطوبتی نانوشیلد راه حل این معضل است و می تواند به جلوگیری از هدر رفتن آب در استخر شما کمک کند.با ضد آب کردن استخر با مواد ضد آب با کیفیت بالا، مانعی ایجاد میکند که از نفوذ آب به دیواره ها و کف استخر شما جلوگیری می کند. به نوبه خود، رفع این مشکل می تواند منجر به صرفه جویی قابل توجهی در قبض های آب شود زیرا تعداد دفعات نیاز به پر کردن استخر را کاهش می دهد. استفاده از این عایق ها باعث کاهش چند مرحله ی اضافی در اجرا میگردد٫ بنابراین در وقت و هزینه نیز صرفه جویی میگردد.

بهترین عایق استخر

از آسیب های ساختاری جلوگیری کنید

آسیب های ساختاری به استخر شنا مانند ترک خوردگی و غیره می تواند ناشی از آسیب آب باشد. با گذشت زمان، این آسیب می‌توانداستخر شما رادر معرض خطر ریزش و سایر خطرات ایمنی قرار دهد.عایق رطوبتی یک راه مقرون به صرفه، طولانی مدت و موثر برای جلوگیری از آسیب های ساختاری است. برای عایق رطوبتی موثر استخر، باید یک لایه غیر قابل نفوذ بین ساختاراستخر شما و آب هم در داخل استخر و هم در هر جایی که آب های زیرزمینی ممکن است با دیواره های بیرون استخر تماس پیدا کند وجود داشته باشد. عایق رطوبتی نانوشیلد از هرگونه آسیب احتمالی با آب محافظت می کند.مهم است که استخر شما در تمام طول سال تمیز و بهداشتی باقی بماند. با این حال، زمانی که آب زیرزمینی از دیوارها و کف استخر شما نفوذ میکند. می تواند خاک، زباله و باکتری را با خود به همراه داشته باشد. این می‌تواند منجر به تجمع جلبک‌ها، کپک‌ها و سایر میکروارگانیسم‌های مضرشود که می‌تواند خطرات قابل توجهی برای سلامتی شناگران ایجاد کند.ایجاد یک مانع ضد آب که از نفوذ آب از دیوارها و کف استخر جلوگیری می کند، تضمین می کند که استخر شما برای شما و عزیزانتان ایمن، تمیز و بهداشتی باقی ماند.عایق رطوبتی یک جنبه ضروری برای نگهداری استخر است. این به جلوگیری از هدررفت آب، کمک می کند وتضمین می کند که استخر تمیز و بهداشتی باقی ماند. عایق رطوبتی نانوشیلد طیف وسیعی از راه حل های موثر و نوآورانه را ارائه می دهد که می تواندبه محافظت از استخر شما در برابر آسیب آب کمک کند. با استفاده از عایق رطوبتی،می توانید اطمینان حاصل کنید که استخر شما برای سال های آینده ایمن، تمیز و از نظر ساختاری سالم خواهد ماند.اگر شما صاحب استخر هستید و می خواهید عایق رطوبتی ماندگار و با گارانتی اجرا داشته باشید شرکت نانوشیلد با افتخار در خدمت شماست. تیم متخصص ما راه حل های نوآورانه ای را ارائه می دهد که می تواند به شمادر رفع تمام نیازهای ضد آب شما کمک کند. برای دریافت قیمت و مشاوره رایگان با تیم حرفه ایی ما تماس بگیرید.




p-129

عایق رطوبتی استخر

عایق رطوبتی استخر وظیفه آب بندی صحیح و تضمین شده استخر را بر عهده دارد و از آنجایی که در اغلب موارد آب موجود در استخر در تماس مستقیم با پوست انسان و سایر آبزیان است باید موارد بهداشتی را نیز تضمین نماید

p-268

عایق رطوبتی پلیمری

تولید انواع عایق رطوبتی پلیمری جهت مصارف مختلف ساختمانی و صنعتی با بهره گیری از نانوتکنولوژی، کیفیت بسیار بالا و مقاومت بالا در برابر فشار و حرارت و ماندگاری طولانی.

p-531

مواد ضد آب

انواع مختلفی از مواد ضد آب وجود دارد. برخی از بهترین و متداول ترین آنها عبارتند از: پلی اورتان ، پوشش سیمانی ، لاستیک EPDM ، آسفالت لاستیکی ، ترموپلاستیک ، غشا های پایه قیری ، و غشای ضد آب pvc. در این مطلب ، در مورد انواع متداول مواد ضد آب ، مزایای آنها هنگام استفاده صحیح بیشتر خواهید آموخت.

p-506

تیتان چیست؟

همیشه وقتی صحبت از رنگ سفید در صنایع مختلف می شود نام تیتان اولین ماده ای است که به گوشمان می خورد. تیتان یا همان تیتانیوم دی اکساید ماده ای معدنی در اشکال مختلف آناتاز و روتایل یافت می شود و مهمترین رنگ دانه سفید در صنایع خوراکی، بهداشتی، دارویی و رنگسازی در دنیا می باشد.