عایق کاری دیوارهای آجری و سنگی

عایق رطوبتی نما برای ساختمان های قدیمی ضروری هستند این تضمین می کند که فضای داخلی از آب و هوای شدید و رطوبت نافذ محافظت می شود، اما هر گونه رطوبت یا بخار آب باقیمانده همچنان قادر به فرار است در این مطلب با انواع عایقکاری دیوارهای آجری و سنگی می پردازیم.

عایق رطوبتی سنگ و آجر - نحوه راهنمایی و اجرای آن

نفوذ رطوبت یکی از مشکلات ساختمان است ، اما جای نگرانی نیست. کارشناسان نانوشیلد با ارائه راهکار جدید آماده حل این مشکل هستند. با توجه به اهمیت موضوع محافظت از نمای ساختمان تصمیم گرفتیم به صورت اختصاصی در مورد آن صحبت کنیم و بهترین محصولات عایق رطوبتی نانو را به شما عزیزان معرفی کنیم .

چرا محافظت از دیوارهای آجری مهم است

به طور خلاصه، آجر، سنگ و ملات 100٪ ضد آب نیستند. حتی خانه‌های مدرنی که با دیوارهای حفره‌ای و موادی که تا حد زیادی غیرقابل نفوذ ساخته شده‌اند، همچنان می‌توانند تحت تاثیر رطوبت نفوذپذیر (آبی که از بیرون وارد می‌شود) شوند. رطوبت بیش از حد در آجر و نما ساختمان میتواند منجر به آسیب داخلی و کپک سیاه مخوف شود.در دراز مدت، آلاینده‌های موجود در جو و باران و طوفان‌ها می‌توانند خانه شما را به روش‌های جدی‌تری تحت تأثیر قرار دهند. خوردگی، رشد جلبک‌ها و گلسنگ‌ها بر روی دیوارها، از دست دادن یکپارچگی ساختاری و آسیب به عناصر چوبی. اینها همه نگرانی های اصلی هستند که نیاز به توجه فوری دارند.اگر در حال حاضر شواهدی از نفوذ رطوبت دیده اید یا به دنبال کاهش خطر هستید، مهم است که هنگام عایق کاری نما از یک محصول قابل اعتماد استفاده کنید.

عایق رطوبتی نانو

عایق کاری دیوارهای آجری و سنگی

کلید محافظت از خانه در برابر رطوبت نافذ این است که علت اصلی را نادیده نگیرید. بهتر است قبل از اینکه از عایق رطوبتی استفاده کنید ابتدا عیوب ساختمانی، ترک ها را تعمیر کنید و نحوه ترمیم ترک های دیوار را بیابید.برای کمک به شناسایی نوع رطوبت خانه شما، راهکار جدید نانوشیلد را در اینجا بخوانید.هنگامی که رطوبت یکپارچگی دیوارهای شما را به خطر انداخت ، می توانید از لاک روی سنگ نانوشیلد برای ایجاد یک مانع نامرئی بین عناصر و نمای بیرونی خانه خود استفاده کنید. این محصول از خانه شما در برابر باران، آسیب احتمالی یخبندان و آلاینده ها محافظت می کند.هر چیزی از گرانیت گرفته تا آجر (ترکیبی از خاک رس، ماسه و کاه) را می توان برای ساخت خانه استفاده کرد، اما بسیاری از آنها را می توان به همان روش محافظت کرد.اگر مطمئن نیستید که چه نوع عایقی برای نوع سنگ یا بنایی شما مناسب است، لطفاً با یک مشاور فنی مشورت کنید. برخی از بسترها اگر به خودی خود غیر قابل نفوذ آب باشند، مواد فعال را به طور کامل جذب نمی کنند. همیشه توصیه می شود که مقدار کمی از آن را در یک منطقه نامحسوس اعمال کنید تا سازگاری را آزمایش کنید.بسته به شرایط دیوارهای شما، دو طیف محصول برای ضد آب بودن دیوارهای آجری و سنگی شما وجود دارد.

کرم‌ها و درزگیرهای آب‌گیر برای آجرکاری‌های بدون رنگ

برای قسمت خارجی دیوار آجری که رنگ نشده است، می توانید از خمیر درزبندی نانوشیلد برای محافظت از دیوار در برابر نفوذ آب استفاده کنید.

لاک روی سنگ نانوشیلد چگونه کار می کند؟

لاک روی سنگ نانوشیلد محصولی پلیمری است که بر پایه آب ساخته می شود. لاک روی سنگ برای حفظ سطوح نمای ساختمان در برابر باران و رطوبت به خصوص در نواحی مرطوب بسیار مناسب است و می تواند کلیه سطوح ساختمانی مثل سنگ، آجر، بتن و غیره را در برابر رطوبت عایق بندی کند. این مواد جذب آب را کاهش می دهند و به نوبه خود از بستر محافظت می کنند و یک مانع نامرئی طولانی مدت در برابر نفوذ آب ایجاد می کنند. مزیت افزوده این است که همچنان به دیوارهای شما اجازه می دهد "نفس بکشند". بدون قابلیت تنفس، رطوبت موجود در دیوارهای شما نمی تواند تبخیر شود و اجازه می دهد دیوار شما خشک شود.لاک روی سنگ خشک می‌شود و به هر آجر این اجازه می‌دهند ظاهر اصلی خود را حفظ کنند.

عایق رطوبتی

نحوه اجرای لاک روی سنگ

به سادگی با استفاده از یک قلم مو یا غلتک، یک لایه از عایق را روی دیوار آجری بمالید. همچنین می توانید اسپری کنید.

عایق رطوبتی دیوارهای آجری ترک خورده

در شرایطی که روش های سنتی عایق رطوبتی ممکن است دشوار باشد، مانند آجرکاری رنگ شده، یا ترک خورده، از خمیر درزبندی نانوشیلد قابل اعمال بر روی بتن، سطوح سیمانی، آجری، سنگ و مصالح بنائی است. استفاده کنید

هر چند وقت یک بار نیاز به اعمال مجدد لاک روی سنگ خواهم داشت؟

لاک روی سنگ بسته به شرایط جوی 10 سال دوام خواهند داشت. در نتیجه، می توانید انتظار داشته باشید که حداقل 9 سال قبل از اعمال مجدد لاک روی سنگ صبر کنید. می توانید با آزمایش یک ناحیه نامحسوس بررسی کنید که آیا زمان اعمال مجدد پوشش فرا رسیده است یا خیر.

عایق رطوبتی دیوارهای آجری و سنگی ساختمان های قدیمی

عایق رطوبتی نما برای ساختمان های قدیمی ایده آل هستند. این تضمین می کند که فضای داخلی از آب و هوای شدید و رطوبت نافذ محافظت می شود، اما هر گونه رطوبت یا بخار آب باقیمانده همچنان قادر به فرار است.در نانوشیلد، ما مفتخریم که مجموعه ای از محصولات عایق رطوبتی را برای پاسخگویی دقیق به نیازهای شما تهیه کنیم.

p-129

عایق رطوبتی استخر

عایق رطوبتی استخر وظیفه آب بندی صحیح و تضمین شده استخر را بر عهده دارد و از آنجایی که در اغلب موارد آب موجود در استخر در تماس مستقیم با پوست انسان و سایر آبزیان است باید موارد بهداشتی را نیز تضمین نماید

p-268

عایق رطوبتی پلیمری

تولید انواع عایق رطوبتی پلیمری جهت مصارف مختلف ساختمانی و صنعتی با بهره گیری از نانوتکنولوژی، کیفیت بسیار بالا و مقاومت بالا در برابر فشار و حرارت و ماندگاری طولانی.

p-531

مواد ضد آب

انواع مختلفی از مواد ضد آب وجود دارد. برخی از بهترین و متداول ترین آنها عبارتند از: پلی اورتان ، پوشش سیمانی ، لاستیک EPDM ، آسفالت لاستیکی ، ترموپلاستیک ، غشا های پایه قیری ، و غشای ضد آب pvc. در این مطلب ، در مورد انواع متداول مواد ضد آب ، مزایای آنها هنگام استفاده صحیح بیشتر خواهید آموخت.

p-506

تیتان چیست؟

همیشه وقتی صحبت از رنگ سفید در صنایع مختلف می شود نام تیتان اولین ماده ای است که به گوشمان می خورد. تیتان یا همان تیتانیوم دی اکساید ماده ای معدنی در اشکال مختلف آناتاز و روتایل یافت می شود و مهمترین رنگ دانه سفید در صنایع خوراکی، بهداشتی، دارویی و رنگسازی در دنیا می باشد.