جستجوسبد خرید

خرید عایق نانو از دیجی کالا

برای خرید محصولات نانوشیلد در شهرستانها دو راه وجود دارد یکی ثبت سفارش در همین وب سایت و خرید مستقیم از شرکت و دیگری خرید آنلاین از فروشگاه های معتبر اینترنتی. در ادامه با چگونگی خرید عایق رطوبتی نانو از وب سایت دیجیکالا آشنا خواهید شد.

یکی از پرسشهایی که مشتریان نانوشیلد بطور مکرر از کارشناسان فروش این شرکت سوال میکنند این است که هزینه حمل و نقل و باربری محصولات نانوشیلد به شهرستانها چقدر میشود و چقدر طول میکشد تا این محصولات بدست آنها برسد. محصولات نانوشیلد در شهرستانها را میتوانید به سه روش تهیه نمائید:

  1. خرید حضوری از فروشگاه های رنگ و ابزار و نمایندگیهای نانوشیلد ( موضوع این یادداشت نیست )
  2. خرید آنلاین از وب سایت نانوشیلد
  3. خرید از سایر فروشگاه های آنلاین مانند دیجی کالا

برای خرید آنلاین عایق رطوبتی از وب سایت نانوشیلد نیازی به عضویت و مواردی مانند آن را ندارید. کافیست محصول مورد نظر را خریداری کنید و اطلاعات تماس و آدرس تحویل را وارد نمائید. پس از پرداخت از طریق بخش فروش نانوشیلد هماهنگی های لازم برای تحویل محصول با شماره تماس وارد شما انجام میشود و در نهایت محصول مورد نیاز خود را دریافت مینمائید.

عایق رطوبتی نانو دیجی کالا

برای خرید انواع عایق رطوبتی نانو از دیجیکالا کافیست نانوشیلد را این وب سایت جستجو نمائید تا تمامی محصولات نانوشیلد را مشاهده نمائید و یا از طریق پیوند خرید عایق رطوبتی نانو دیجی کالا اقدام کنید.

خرید از نانوشیلد یا دیجیکالا؟

تقریبا هیچ تفاوتی بین خرید از دیجی کالا و خرید مستقیم از نانوشیلد وجود ندارد و شما میتوانید بدون کوچکترین نگرانی محصول مورد نظر خود را خریداری نمائید. اما در خریدهای عمده ( فروشگاه های رنگ یا پروژه های بزرگ ) طبیعتا محصول با هزینه باربری و حمل و نقل کمتر و همچنین زمان کمتری به دست مشتریان خواهد رسید. علاوه بر آن میتوانید در خریدهای عمده از تخفیف ویژه نانوشیلد بهره مند شوید.

در ادامه و جهت سهولت دسترسی شما مشتریان گرامی لینک خرید برخی از محصولات نانوشیلد در دیجیکالا را قرار داده ایم

لینک خرید عایق رطوبتی نانو از وب سایت دیجی کالا

و در انتها مشتاقانه منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان ( در وب سایت دیجیکالا و نانوشیلد ) هستیم.

اجرای عایق رطوبتی چگونه است؟

اجرای عایق رطوبتی چگونه است؟

نانوشیلد محصولات متنوعی از عایقهای رطوبتی کاربردهای گوناگون را در اختیار مشتریان خود قرار میدهد و تقریبا تمامی این محصولات را میتوانید با استفاده از قلم مو، غلطک و ایرلس اجرا کنید. در ادامه با توضیحات تکمیلی در رابطه به چگونگی اجرای عایق رطوبتی نانوشیلد بیشتر آشنا خواهید شد

عایق رطوبتی فشار منفی چیست؟

عایق رطوبتی فشار منفی چیست؟

عایق رطوبتی فشار منفی به نوعی از عایق رطوبتی گفته می‌شود که برای محافظت از سازه‌ها در برابر نفوذ آب از سطح خارجی به سطح داخلی در سازه اعمال و اجرا میشود. به بیان ساده‌تر، این نوع عایق زمانی بکار میرود که احتمال نفوذ آب و رطوبت از خارج به داخل سازه وجود دارد.

زمان خشک شدن عایق نانو چقدر است؟

زمان خشک شدن عایق نانو چقدر است؟

یکی از پرسشهای اساسی در رابطه با عایق کاری و آب بندی این است که چقدر باید صبر کنیم تا عایق رطوبتی نانو خشک شود؟ دانستن پاسخ این سوال نقش بسیار مهمی در کیفیت عایق کاری و آب بندی سطوح دارد. پاسخ کوتاه این است: حداکثر 72 ساعت اما اگر میخواهید پاسخ دقیق را بدانید با ادامه این یادداشت همراه شوید

نحوه استفاده از عایق رطوبتی نانو چگونه است؟

نحوه استفاده از عایق رطوبتی نانو چگونه است؟

عایق رطوبتی نانو کاربردهای وسیعی دارد و برای آب بندی سطوح مختلفی از جمله سطوح فلزی و چوبی و همچنین به عنوان یک لایه ضد اب و رطوبت بر روی انواع مصالح ساختمانی استفاده میشود. در این مطلب به نحوه استفاده از عایق رطوبتی نانو میپردازیم.