جستجوسبد خرید

#عایق_کاری_رطوبتی

مطالب با برچسب عایق کاری رطوبتی در وب سایت نانوشیلد برترین تولید کننده عایق رطوبتی

عایق کاری رطوبتی

عایق کاری استخر ورامین

عایق کاری استخر ورامین

عایق رطوبتی پلیمری نانوپول با رنگ آبی استخری و چسبندگی عالی برای آب بند کردن استخر و جلوگیری از هدررفت آب استخر شما مناسب است. بهترین عایق رطوبتی نانوشیلد است.

عایق کاری بلوک سیمانی

با سلام یه خونه باغ داریم می‌سازیم واسه دیوارها که بلوک سیمانی کار شده چی پیشنهاد میدید که نم گیر باشه و دیوارها به مرور نم نگیرن؟

البته به جز ایزوگام ممنون

اجرای عایق نانومالتی، پروژه گلسنگ نیاوران

اجرای عایق نانومالتی، پروژه گلسنگ نیاوران

در پروژه گلسنگ نیاوران برای عایق کاری جکوزی از عایق رطوبتی نانومالتی استفاده شد.این عایق ضدرطوبت توسط قلم مو و به همراه توری الیاف شیشه اجرا شد.

عایق حمام و دستشویی

با سلام من کاشی دیوار حمام و دستشویی طبقه اول خونه ام کردم حالا برای عایق کردن آن چه راهی پیشنهاد میکنید ضمنا حمام در بالای اتاق خواب همکف قرار دارد و دیواراش از دو طرف با اتاق خواب مشترک می باشد

آب بندی دیوار باران گیر

یکی از دیوارهای داخلی منزل مسکونی (تقریبا به طول 7 متر ) سنگ انتیک کار شده است و این دیوار به شدت باران گیر بوده و مدام آب به داخل نفوذ کرده و کپک میزند و موجب تغییر رنگ دیوار و سیاه شدن آن می شود .

از کدام محصول نانوشیلد می توانم جهت عایق بندی استفاده کنم ؟

آیا سنگ انتیک باید کنده بشه و بعد محصول استفاده بشه ؟

نحوه استفاده روی دیوار داخلی منزل چطور است ؟

نانو مالتی

عایق رطوبتی نانومالتی | عایق رطوبتی چند منظوره

محصولی است دو جزئی شامل لاتکس آکریلیک با تن رنگ سبز ( جزء A ) و پاکت پودر سبز رنگ ارگانومینرال (جزء B) که برای عایق بندی کاربردهای بسیاری دارد.

نانومالتی یک عایق چند منظوره برای انواع آب بندی های ساختمانی با خاصیت چسبندگی به انواع سطوح فلزی، سیمانی، کاشی و شیشه و غیره میباشد. نانومالتی مایعی سبز رنگ است که میتوان جهت انواع آب بندی با قلم مو و کنیتکس باش آنرا اجرا کرد

عایق نما ساختمان

با سلام و احترام فراوان

شغل بنده بازسازی است و میخواستم بدونم آیا میشه برای دیوار بیرونی ساختمان هم از این نوع عایق استفاده کرد و آیا برآورد و مقایسه ای با قیر و گونی دارید یا خیر.

با تشکر

عایق رطوبتی ساختمان در نواب

عایق رطوبتی ساختمان در نواب

پروژه نواب از جمله پروژه هایی است که تمام کارهای آن از تخریب تا اجرای آن توسط این شرکت انجام شده است که یکی از این کارها عایق کاری های مربوطه است.

ترک خوردن گلدان سیمانی

سلام لطفا مقدار و قیمت این دو محصول رو لطف میکنید ، من تولید کننده گلدان سیمانی هستم که کارام ترک میخوره

اجرای پروژه بانک پارسیان

اجرای پروژه بانک پارسیان

اجرای عایق رطوبتی نانوبام برای آب بندی پشت بام بانک پارسیان توسط تیم اجرایی نانوشیلد

اجرای عایق استخر کردان

اجرای عایق استخر کردان

در کردان برای عایق کاری استخر و رنگ و آب بندی استخر از عایق رطوبتی نانوپول ساخت نانوشیلد با بهترین کیفیت و چسبندگی استفاده شد. نانوپول رنگ آب بند کننده استخر

اجرای پروژه نفت پاسارگاد

اجرای پروژه نفت پاسارگاد

اجرای عایق رطوبتی دوجزئی برای آب بندی کف داخل ساختمان توسط تیم اجرایی نانوشیلد

عایق کاری سرویس بهداشتی

با سلام

این چه نوع عایقی هست که کف سرویس بهداشتی اجرا میشه و کاملا بی رنگه و بعد از اجرا به هیچ عنوان نشتی نداره

اجرای عایق کف در پروژه طارم

عایق کاری کف کارخانه پروژه طارم

برای عایق کاری رطوبتی کف ساختمان و جلوگیری از نفوذ رطوبت زمین به داخل ساختمان از عایق دوجزئی A به همراه توری و اپوکسی پایه آب استفاده شده است.نانوشیلد با بهترین کیفیت و قیمت مناسب

اجرای عایق بام سعادت آباد

اجرای عایق بام سعادت آباد

عایق رطوبتی نانو بام از نوع پلیمری ، جزو جدیدترین و عالی ترین پوشش های ضد رطوبتی بام ساختمان می‌باشد که دوام زیادی دارد با اجرای آسان و ضمانت اصل بودن محصول.

عایق کاری زیرزمین نیاوران

عایق کاری زیرزمین نیاوران

برای عایق کاری طبقات منفی ساختمان مانند زیرزمین یا انباری که در معرض رطوبت شدید هستند از عایق رطوبتی نانومالتی با قدرت ضد رطوبت بالا و قیمت پایین استفاده کنید.

عایق سقف استخر

سلام

خستع نباشين

جهت سقف استخر و سرويس ها و حمام كه با كناف ضد رطوبت mr كار شده از چه نوع رنگ و مواد زيرسازي استفاده بكنيم كه يه مرور زمان با توجه به رطوبت بالاي محيط از بين نره؟

و اينكه هزينه اش چقدر ميشه؟

ممنون ميشم راهنمايي بفرمايين

🙏🙏

انتخاب پیمانکار برای عایقبندی بتن

در انتخاب پیمانکار برای عایقبندی بتن به چه مواردی توجه کنیم

سرمایه گذاری روی عایق رطوبتی بسیار بهتر از هزینه کردن برای تعمیرات ناشی از کاربرد نادرست است.هدف از انتخاب یک شرکت عایق رطوبتی مطمئن، حفظ پایداری ساختمان و حفظ سلامت و ایمنی ساکنین آن است.

عایق بام در جنوب

برای بام با زیر بنای150 متر مربع به چند کیلو عایق نیاز و قیمت آن با اجرا چقدر می شودو منطقه جنوب که هوا گرم وخشک است خوب است

عایق نانو پروژه اطلس مال

عایق نانو پروژه اطلس مال

برای عایق کاری رطوبتی سرویس های بهداشتی در ساختمان اطلس مال اقدسیه از عایق رطوبتی نانومالتی استفاده شد. نانومالتی برای عایق کاری محیط های بسیار مرطوب مناسب است.

اجرای پروژه کانال کولر ساختمان کاریزما

اجرای پروژه ساختمان کاریزما

عایق رطوبتی و حرارتی کانال کولر یکی از جنبه‌های مهم در طراحی و اجرای سیستم‌های تهویه مطبوع است. عایق کانال کولر باعث کاهش اتلاف انرژی، حفظ دمای مناسب در داخل کانال،افزایش خنکی باد کولر میشود همه این امکانات فقط با عایق رطوبتی نانو امکان پذیر می باشد

نانو بام در سهروردی

نانو بام در سهروردی

برای عایق کاری بام در سهروردی تهران از عایق رطوبتی سفید نانو بام استفاده شد. آب بندی پشت بام این ساختمان به سرعت توسط پرسنل انجام گردید.

عایق رطوبتی برای فلز

سلام و روزبخیر

برای عایق کاری سقف های فلزی شیروانی چه پیشنهادی دارید؟هزینه و میزان مصرف را لطفا اعلام بفرمایید.با تشکر

ضد آب کردن کاشی

عایق رطوبتی زیر کاشی | عایق بندی سرامیک

رفع نم و رطوبت با آب بندی فوری کفپوش کاشی و سرامیک به صورت 100% تضمینی با قدرت نفوذ فوق العاده

عایق کاری در لواسان

عایق کاری در لواسان

برای عایق کاری نما و حوضچه و استخر در ویلایی در لواسان از عایق های رطوبتی نانوشیلد استفاده شد. عایق رطوبتی نانوپول برای حوض و استخر مناسب است.

اجرای عایق ضد آب نما برای آلاچیق رستورانی

اجرای عایق ضد آب نما برای آلاچیق رستورانی

با عایق رطوبتی نانو استون کالر نمای آلاچیق های رستورانی را در اصفهان آب بندی کردیم. این عایق رطوبتی برای محافظت از نما در برابر رطوبت به کار میرود و بی رنگ است

عایق کاری روف گاردن در فرمانیه

عایق کاری روف گاردن در فرمانیه

برای عایق کاری روف گاردن ساختمانی در فرمانیه از عایق رطوبتی نانومالتی استفاده شد. نانومالتی بهترین گزینه برای انواع عایق کاری و آب بندی زیرسازی روف گاردن است.

عایق حرارتی

با سلام . برای لوله بخاری که الان داخل خانه شومینه گازی وصل کردیم چون داخل کناف میماند و دیگر دید ندارد برای محکم کاری روی زانو لوله سیمان سیاه و گچ زدیم ولی چون شومینه رو روشن میکنیم ترک برمیدارد.‌حالاشما محصولی دارید که معرفی کنید قبل از کناف کاری ما روی لوله بچسبانیم که در مقابل حرارت گرمای داخل لوله مقاوم باشد . ممنون میشم

اجرای عایق نانوبام با مش، هتل شیراز

اجرای عایق نانوبام با مش، هتل شیراز

برای عایق کاری پشت بام هتل شیراز از عایق رطوبتی نانوبام استفاده شد. این عایق رطوبتی به رنگ سفید و برای آب بندی کامل پشت بام مصرف میشود.

انواع کاربردهای عایق رطوبتی

انواع کاربردهای عایق رطوبتی

عایق های رطوبتی نانوشیلد با بهترین کیفیت و قیمت مناسب برای انواع آب بندی و عایق کاری ساختمانی به کار می رود. عایق رطوبتی پلیمری مانند رنگ برای تمامی سطوح است.

سرمایه گذاری روی عایق رطوبتی

سرمایه گذاری روی عایق رطوبتی حرفه ای | عایق رطوبتی نانو

یکی از موثرترین راه ها برای محافظت از اموال شما در برابر آسیب آب عایق رطوبتی است که باعث جلوگیری از تعمیرات پرهزینه می شود و خطر آسیب‌های ساختاری، رشد کپک‌ها و سایر مسائلی را که می‌تواند منجر به تعمیرات پرهزینه شود، کاهش می‌دهد

جستجوی عایق کاری رطوبتی