جستجوسبد خرید

#عایق_کاری_رطوبتی

مطالب با برچسب عایق کاری رطوبتی در وب سایت نانوشیلد برترین تولید کننده عایق رطوبتی

عایق کاری رطوبتی

عایق پلیمری بام

سلام

موزایک پشت بام برداشته شده و به جای آن ملات ماسه سیمان ریخته شده است. برای آب بندی سطح پشت بام میتوان از مصالح جدید استفاده کرد یا باید از قیر به صورت سنتی استفاده کرد. توجه شود که 6 ماه از ریختن ملات ماسه سیمان گذشته است.

با تشکر

آب بندی سرویس بهداشتی ساختمانی در زعفرانیه

آب بندی سرویس بهداشتی ساختمانی در زعفرانیه

برای آب بندی سرویس بهداشتی و حمام از عایق رطوبتی نانو مالتی به همراه مش الیاف شیشه استفاده می شود. عایق کاری سرویس بهداشتی و ضد رطوبت نمودن آن بسیار مهم است

عایق رطوبتی برای سقف

سلام، در اثر باران سقف منزلمان شروع به چکه کرده. عایقی معرفی کنید که بتوان روی موزاییک پشت بام آنرا اجرا کرد. دوام عایق بام بالا باشد.

رفع نشتی آب در بام

پشت بام آپارتمان ما موزاییک میباشد که بعد از ۱۰ سال از ساخت ساختمان از دو قسمت نشتی اب داریم موزاییک ها سالم هستند برای رفع نشتی چی پیشنهاد میکنید و قیمت چقدر میشود و چند سال ضمانت میدهید ممنون

عایق کاری زیرزمین اقدسیه

عایق کاری زیرزمین اقدسیه

برای عایق کاری طبقات منفی ساختمانی در اقدسیه از عایق رطوبتی نانومالتی استفاده شد. این عایق رطوبتی مناسب برای آب بندی محیط مرطوب مثل حمام و سرویس و آشپزخانه است.

آب بندی آبنما

با سلام و ارادت

ممنون میشم راهنمایی بفرمایید جهت اب بندی ابنمای داخل حیاط که سطح ان با کاشی استخری ( کاشی های سایز کوچک) پوشیده شده چگار باید کنم و ایا شرکت شما پیمانکار جهت اجرا داره؟ می خواهم رنگ و نمای کاشی ها حفظ بشه.

اجرای عایق استخر کردان

اجرای عایق استخر کردان

در کردان برای عایق کاری استخر و رنگ و آب بندی استخر از عایق رطوبتی نانوپول ساخت نانوشیلد با بهترین کیفیت و چسبندگی استفاده شد. نانوپول رنگ آب بند کننده استخر

عایق کاری بام در ایرانشهر

عایق کاری بام در ایرانشهر

برای عایق کاری پشت بام ساختمان فرمانداری ایرانشهر از عایق رطوبتی نانوبام همراه با مش پشم شیشه استفاده شد. این عایق رطوبتی جدید تا 15 سال گارانتی دارد.

آب بندی پشت بام کامرانیه

آب بندی پشت بام کامرانیه

از عایق رطوبتی نانوبام جهت آب بندی بام یک ساختمان در کامرانیه استفاده شد.نانوبام بهترین عایق رطوبتی برای آب بندی پشت بام ساختمان می باشد.

عایق کاری سرویس بهداشتی با مش، هتل شیراز

عایق کاری سرویس بهداشتی با مش، هتل شیراز

برای آب بندی سرویس بهداشتی هتل شیراز از عایق نانو مالتی ساخت نانوشیلد همراه با مش استفاده شد.این عایق پرقدرت در آب بندی برای عایق کاری سرویس بهداشتی مناسب است.

عایق کاری در لواسان

عایق کاری در لواسان

برای عایق کاری نما و حوضچه و استخر در ویلایی در لواسان از عایق های رطوبتی نانوشیلد استفاده شد. عایق رطوبتی نانوپول برای حوض و استخر مناسب است.

آشنایی با عایق رطوبتی

آشنایی با عایق رطوبتی | عایق رطوبتی دقیقا چیست؟

عایق رطوبتی ساختمان با انواع عایق رطوبتی-عایق نفوذگر نانو-عایق پلیمری پایه سیمانی-عایق پلیمری پایه آب-عایق رطوبتی نانو-عایق بام-عایق رطوبتی سازه-عایق بتن

عایق رطوبتی سقف سوله

سلام میخاستم برای عایق کاری سقف سوله به همراه تهیه مصالح ازتون مشاوره بگیرم و نقشه ها شو براتون بفرستم

عایق رطوبتی آشپزخانه

سلام

آیا برای آشپزخانه و سرویس بهداشتی مناسب است هر واحد برای چند متر مربع کافی است .قیمت چند است

اجرای عایق کف در پروژه طارم

عایق کاری کف کارخانه پروژه طارم

برای عایق کاری رطوبتی کف ساختمان و جلوگیری از نفوذ رطوبت زمین به داخل ساختمان از عایق دوجزئی A به همراه توری و اپوکسی پایه آب استفاده شده است.نانوشیلد با بهترین کیفیت و قیمت مناسب

عایق کاری استخر ورامین

عایق کاری استخر ورامین

عایق رطوبتی پلیمری نانوپول با رنگ آبی استخری و چسبندگی عالی برای آب بند کردن استخر و جلوگیری از هدررفت آب استخر شما مناسب است. بهترین عایق رطوبتی نانوشیلد است.

پرایمر پایه آب

پرایمر پایه آب نانوشیلد | چسب زیرساز عایق رطوبتی

برای زیرسازی اجرای رنگ و عایق نمودن سطوح نمای ساختمانی باید ابتدا از یک پرایمر استفاده نمود تا هم چسبندگی بالاتر رود و هم سطح زیر کار آماده اجرای عایق و رنگ شود.

برای اجرای رنگ و عایق رطوبتی روی سطوح نمای ساختمان از محصول پرایمر پایه آب استفاده می گردد. این پرایمر چسبندگی بالا و سازگاری مناسبی از لحظ ساختاری با عایق رطوبتی و رنگ برای نما دارد.

انتخاب پیمانکار برای عایقبندی بتن

در انتخاب پیمانکار برای عایقبندی بتن به چه مواردی توجه کنیم

سرمایه گذاری روی عایق رطوبتی بسیار بهتر از هزینه کردن برای تعمیرات ناشی از کاربرد نادرست است.هدف از انتخاب یک شرکت عایق رطوبتی مطمئن، حفظ پایداری ساختمان و حفظ سلامت و ایمنی ساکنین آن است.

اجرای عایق بام نیاوران

اجرای عایق بام نیاوران

عایق رطوبتی برای پشت بام عایق نانوبام به رنگ سفید با بهترین کیفیت ساخت نانوشیلد می باشد. عایق رطوبتی نانوبام جایگزین عالی برای ایزوگام است .

درزگیری و آب بندی چوب

با سلام

می‌خواستم بپرسم برای درز گیری و آب بندی چوب از چه نوع ماستیک و یا چسبی میتوانم استفاده کنم؟

ممنون از شما

عایق کاری بام هتل شیراز

عایق کاری بام هتل شیراز

عایق کاری پشت بام هتل شیراز در مرکز تهران، با عایق رطوبتی نانو بام و مش اجرا شد. این عایق رطوبتی پلیمری به رنگ سفید جهت آب بندی بام استفاده می شود.

عایق مناسب پشت بام

براي پشت بام حدود 260 متر چي پيشنهاد ميكني تضمین هم داره ؟

آببندی چاله آسانسور

آب بندی چاله آسانسور | عایقکاری و آببندی چاله آسانسور

آب بندی چاله آسانسور: مشکل نشتی آب در چاله آسانسور بدلیل موقعیت قرارگیری آن بسیار شایع است و بدلیل قرارگیری در زیر فونداسیون همیشه در معرض فشار منفی و نفوذ آب هستند

عایق بام روی موزاییک

سلام.در فصل بارانی نم و رطوبت به داخل ساختمان نفوذ می کند. چون ایزوگام زیر موازییک ها خراب شد. آیا حتما باید موزاییک ها را بردارم و بعد عایق کاری کنم?چه عایق رطوبتی مناسب می باشد؟

اجرای عایق نانومالتی، پروژه گلسنگ نیاوران

اجرای عایق نانومالتی، پروژه گلسنگ نیاوران

در پروژه گلسنگ نیاوران برای عایق کاری جکوزی از عایق رطوبتی نانومالتی استفاده شد.این عایق ضدرطوبت توسط قلم مو و به همراه توری الیاف شیشه اجرا شد.

نانو بام در سهروردی

نانو بام در سهروردی

برای عایق کاری بام در سهروردی تهران از عایق رطوبتی سفید نانو بام استفاده شد. آب بندی پشت بام این ساختمان به سرعت توسط پرسنل انجام گردید.

عایق کاری منبع گالوانیزه در اقدسیه

عایق کاری منبع گالوانیزه در اقدسیه | آب بندی مخزن آب

آب بندی و عایق کاری مخزن و تانکر گالوانیزه در اقدسیه تهران با عایق رطوبتی نانوشیلد در کوتاره ترین زمان ممکن

عایق کاری ساختمان در نواب

عایق کاری رطوبتی ساختمان در نواب | اجرای عایق رطوبتی

پروژه نواب از جمله پروژه هایی است که تمام کارهای آن از تخریب تا اجرای آن توسط این شرکت انجام شده است که یکی از این کارها عایق کاری های مربوطه است.

عایق نانوبام در قنات شمالی

عایق نانوبام در قنات شمالی

عایق رطوبتی پلیمری نانو برای عایق کاری پشت بام جایگزین ایزوگام و قیرگونی با رنگ سفید و پایه آب بهترین عایق رطوبتی نانو می باشد. نانوشیلد با بهترین کیفیت و قیمت

عایق کاشی حمام

سلام

از کف حمام کاشی اب چیکه میکند عایق میتوند کاملا برطرف کند اگر میشود بدون کندکاری بفرمایید

عایق کاری نما ساختمان در الهیه

عایق کاری نما ساختمان در الهیه تهران

عایق کاری رطوبتی برای نمای ساختمان با نانورول انجام گرفته است ایجاد عایق کاری و آب بندی نما بدون تخریب بعد از ساخت می باشد که مقاومت و استحکام ساختمان را در برابر عوامل محیطی همچون رطوبت، پوسیدگی، ترک‌ خوردگی، تاول و غیره مقاوم میکند.

جستجوی عایق کاری رطوبتی