جستجوسبد خرید

مقابله با سیل با عایق رطوبتی

سیلاب‌های شدید آب و هوایی در مناطقی اتفاق می‌افتد که هرگز فکر نمی‌کردیم امکان‌پذیر باشد و هر صاحب خانه ایی باید آگاه و آماده برای وقوع سیل باشد.مطمئن ترین راه برای جلوگیری از خسارات ناشی از سیل،خرید و اجرای عایق رطوبتی از تولید کننده های معتبر است.

چگونه از خسارت سیل جلوگیری کنیم؟

حتی اگر خانه یا ساختمان شما در منطقه ی قرار دارد “کم خطر" قرار دارد، باید اقدامات پیشگیری از سیل را انجام دهید. همانطور که در سال‌های اخیر دیده‌ایم، سیلاب‌های شدید آب و هوایی در مناطقی اتفاق می‌افتد که هرگز فکر نمی‌کردیم امکان‌پذیر باشد و هر صاحب خانه ایی باید آگاه و آماده برای وقوع سیل باشد.عایق رطوبتی فقط به حمام و لباسشویی شما اختصاص ندارد.می‌توان از آن در سراسر خانه استفاده کرد تا آسیب‌های ناشی از سیل احتمالی یا رویدادهای شدید آب و هوایی را کاهش داد.مطمئن ترین راه برای جلوگیری از خسارات ناشی از سیل،خرید و اجرای عایق رطوبتی از تولید کننده های معتبر است.

چرا سیل بدون عایق رطوبتی خطرناک است؟

متأسفانه، واقعیت این است که طوفان های عجیب و غریب بدون هشدار زیاد اتفاق می افتند. آب طوفانی که باید تخلیه شود، می تواند جمع شود و به خیابان ها و خانه ها سرریز شود. همچنین ممکن است دچار ترکیدگی لوله یا آسیبی شده باشید که باعث می شود باران وارد خانه شما شود.مهم نیست که چه اتفاقی می افتد، فقط کافیست یک بار با سیلاب مواجه شوید تا ببینید چه خسارت فاجعه بار به خانه یا ساختمان شما وارد میشود. اگر ملک شما گرفتار سیل شود، تعمیرات پرهزینه و زمان بر خواهد داشت .سیل همه چیز را در داخل خانه از جمله مبلمان، وسایل شخصی، فرش، دیوارها و کابینت را از بین خواهد برد. حتی می تواند به پایه ها و چارچوب شما آسیب برساند.نکته اصلی این است که همیشه بهتر است از سیل و آسیب جلوگیری شود تا پاکسازی، تعمیر و بازسازی ،حتی اگر احتمال وقوع آن بسیار کم باشد.

مقابله با سیل با عایق رطوبتی

چه اتفاقاتی می تواند باعث سیل در خانه یا محل کار من شود؟

وقتی به سیل فکر می کنید، بیشتر مردم به یک باران طولانی مدت فکر می کنند که اجازه می دهد آب وارد خانه شما شود. حقیقت این است که سیل می تواند به دلایل زیادی ایجاد و وارد خانه شما شود.از ارزش یک خانه سیل زده بسیار کاسته میشود. علل شایع می تواند بدون اطلاع قبلی و حتی پس از تعمیرات رخ دهد که برخی از آنها عبارتند از:

  1. مشکل لوله کشی و سنگفرش
  2. شیرهای شکسته
  3. شکست سدهای محلی
  4.  طوفان های طبیعی مرتبط با آب و هوا

بهترین پیشگیری از خسارت سیل چیست؟

شما هرگز نمی دانید چه زمانی سیل خانه شما را فرا می گیرد، بنابراین مطمئن ترین راه برای جلوگیری از آسیب سیل به خانه یا ساختمان شما، ایمن سازی آن با عایق رطوبتی معتبر می باشد.کل ساختار خانه شما از جمله کف، دیوارهای داخلی و خارجی، لوله کشی، بالکن و سقف را ضد آب نمایید. بهترین گزینه های موجود روش هایی مانند ،عایق رطوبتی پلیمری هستند که ایمنی شما را به حداکثر می رساند و از آسیب فاجعه بار در طول سیل جلوگیری می کند. با داشتن عایق رطوبتی پلیمری می توانید خسارات ناشی از سیل را به میزان قابل توجهی کاهش دهید و زمان تعمیر هر گونه آسیب را کاهش دهید. اگر علاقه مند به محافظت از خانه، ساختمان یا تأسیسات خود با راه حل های کارآمد پیشگیری از آسیب سیل هستید، عایق رطوبتی پلیمری نانوشیلد می تواند به شما کمک کند. نانوشیلد با ارائه طیف وسیعی از محصولات عایق رطوبتی پلیمری و اجرا و بازسازی برای ساختمان های مسکونی و تجاری در خدمت شماست.راه حل های ضد آب ما از طیف وسیعی از سازگاری ها و کاربردهای مختلف تشکیل شده است. بسته به دارایی شما، این راه حل ها ممکن است شامل ،عایق رطوبتی اپوکسی پایه آب، عایق رطوبتی نانو مالتی دو جزئی فشار منفی، عایق رطوبتی سقف و بالکن باشد. اگر به دنبال پیشگیری و محافظت در برابر سیل هستید، به راهکارهای ضد آب نانوشیلد اعتماد کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

p-129

عایق رطوبتی استخر

عایق رطوبتی استخر وظیفه آب بندی صحیح و تضمین شده استخر را بر عهده دارد و از آنجایی که در اغلب موارد آب موجود در استخر در تماس مستقیم با پوست انسان و سایر آبزیان است باید موارد بهداشتی را نیز تضمین نماید

p-268

عایق رطوبتی پلیمری

تولید انواع عایق رطوبتی پلیمری جهت مصارف مختلف ساختمانی و صنعتی با بهره گیری از نانوتکنولوژی، کیفیت بسیار بالا و مقاومت بالا در برابر فشار و حرارت و ماندگاری طولانی.

p-531

مواد ضد آب

انواع مختلفی از مواد ضد آب وجود دارد. برخی از بهترین و متداول ترین آنها عبارتند از: پلی اورتان ، پوشش سیمانی ، لاستیک EPDM ، آسفالت لاستیکی ، ترموپلاستیک ، غشا های پایه قیری ، و غشای ضد آب pvc. در این مطلب ، در مورد انواع متداول مواد ضد آب ، مزایای آنها هنگام استفاده صحیح بیشتر خواهید آموخت.

p-506

تیتان چیست؟

همیشه وقتی صحبت از رنگ سفید در صنایع مختلف می شود نام تیتان اولین ماده ای است که به گوشمان می خورد. تیتان یا همان تیتانیوم دی اکساید ماده ای معدنی در اشکال مختلف آناتاز و روتایل یافت می شود و مهمترین رنگ دانه سفید در صنایع خوراکی، بهداشتی، دارویی و رنگسازی در دنیا می باشد.