عایق بام سفید

عایق سفید بام یا بام سفید عایق جدید و جایگزین عایق های سنتی و قدیمی مانند قیرگونی و ایزوگام است با مزایایی شگفت انگیز نسبت به دیگر عایق های رطوبتی ساختمانی!

عایق سفید بام

پوشش های ساختمانی که برای عایق بندی پشت بام ها استفاده می گردد شامل انواع گونه های سنتی مانند قیر و گونی و ایزوگام گرفته تا عایق های مدرن یا همان عایق های پلیمری می باشند. تمام انواع عایق های رطوبتی، ساختمان را در برابر باران و برف و هرگونه نفوذ رطوبت حفظ می نماید. با پیشرفت علم و ظهور تکنولوژی های جدید رفته رفته ایرادهایی که عایق های سنتی داشتند در عایق های جایگزین رفع و برطرف شد. برای مثال قیرو گونی بخوبی ساختمان را در برابر رطوبت محافظت می کند اما در گرمای شدید و تابش مستقیم نور خورشید ممکن است در بخش هایی از عایق، قیر روان شود، هم چنین ابزار و دردسرهای زیادی حین اجرای قیرگونی وجود دارد. در حالی که ترکیب ساختاری عایق های جایگزین و جدید بدون هیچ ماده پایه نفتی و قیر می باشد و تمامی مشکلات زیست محیطی ناشی از روان شدن قیر بر اثر گرما را که در عایق هایی مانند قیرگونی، ایزوگام و شینگل وجو دارد را برطرف نموده است. عایق های جایگزین و جدید متشکل از مواد پلیمری پایه آب می باشند که به محض اجرا روی سطح و کیورینگ تشکلیل لایه ای کاملا ضد آب و منعطف را می دهند. اغلب رنگ این مواد سفید می باشد، از اینرو به عایق سفید بام شهرت پیدا کرده اند. هم چنین عایق های رطوبتی جدید پلیمری یا عایق سفید بام دارای مزایای فوق العاده ای نسبت به دیگر عایق های رطوبتی هستند

مزایای عایق سفید بام

شرکت نانوشیلد دارای بیش از یک دهه تجربه در زمینه تولید انواع عایق های رطوبتی پلیمری برای آب بندی قسمت های مختلف ساختمان می باشد. و صدها پروژه عایق بندی بام بوسیله عایق سفید بام یا همان عایق نانو بام به اتمام رسانده است. از جمله:
طراحی و اجرای عایق روف گاردن در الهیه
پروژه عایق بندی بام ساختمان توسعه سهند
تمامی پروژه های انجام شده با عایق سفید بام نانوشیلد از صفر تا صد توسط پرسنل مجرب این شرکت انجام شده است. نانوشیلد در زمینه تولید عایق های رطوبتی ساختمانی، فروش و اجرا فعالیت می نماید. و تمامی عایق های نانوشیلد دارای ده سال ضمانت اجرایی می باشد.

p-129

عایق رطوبتی استخر

عایق رطوبتی استخر وظیفه آب بندی صحیح و تضمین شده استخر را بر عهده دارد و از آنجایی که در اغلب موارد آب موجود در استخر در تماس مستقیم با پوست انسان و سایر آبزیان است باید موارد بهداشتی را نیز تضمین نماید

p-268

عایق رطوبتی پلیمری

تولید انواع عایق رطوبتی پلیمری جهت مصارف مختلف ساختمانی و صنعتی با بهره گیری از نانوتکنولوژی، کیفیت بسیار بالا و مقاومت بالا در برابر فشار و حرارت و ماندگاری طولانی.

p-531

مواد ضد آب

انواع مختلفی از مواد ضد آب وجود دارد. برخی از بهترین و متداول ترین آنها عبارتند از: پلی اورتان ، پوشش سیمانی ، لاستیک EPDM ، آسفالت لاستیکی ، ترموپلاستیک ، غشا های پایه قیری ، و غشای ضد آب pvc. در این مطلب ، در مورد انواع متداول مواد ضد آب ، مزایای آنها هنگام استفاده صحیح بیشتر خواهید آموخت.

p-506

تیتان چیست؟

همیشه وقتی صحبت از رنگ سفید در صنایع مختلف می شود نام تیتان اولین ماده ای است که به گوشمان می خورد. تیتان یا همان تیتانیوم دی اکساید ماده ای معدنی در اشکال مختلف آناتاز و روتایل یافت می شود و مهمترین رنگ دانه سفید در صنایع خوراکی، بهداشتی، دارویی و رنگسازی در دنیا می باشد.