عایق رطوبتی مقرون به صرفه

یکی از مشکلات گریز ناپذیر در حوزه ساختمان سازی، خرابی های ناشی از نفوذ نم و رطوبت به داخل سازه می باشد. از این رو عایق کاری رطوبتی یکی از مراحل قطعی در ساخت است. عایق های سنتی مثل ایزوگام علی رغم قیمت مناسب شان عمر کوتاهی داشته و حتما بعد از گذشت ده سال نیاز به تعویض دارند.اما گزینه بهتری هم هست!

عایق رطوبتی ارزان

عایق کاری ساختمان یکی از مسایل گریز ناپذیر در پروژه های ساخت می باشد. خصوصا زمانی که سطح آبهای زیرزمینی در یک منطقه بالا باشد و یا منطقه ای پربارش باشد، این مسئله مهم تر می شود. عایق های سنتی نظیر ایزوگام قیمت پایینی دارد و نسبت به قیرگونی هم قیمت کمتری دارد هم اجرای آسان تری دارد. اما مشکل بزرگ آن اینست که حداکثر 10سال عمر مفید داردو مجدد نیاز به تعویض دارد و این مسئله برای جاهایی که روی ایزوگام سرامیک یا سنگ شده موجب ایجاد هزینه های اضافی و سختی کار دارد. قیر گونی هم با وجود قیمت بالاتر اما مشکلات خرابی، روان شدن قیر در گرما، مشکلات محیط زیستی فراوانی دارد. اما گزینه بسیار بهتری هم هست! آن هم عایق های رطوبتی پلیمری پایه آب می باشد. این عایق ها عمر مفید 50 سال داردمساوی با عمر مفید خود ساختمان می باشد. لذا در مدت استفاده از ساختمان مشکلی در زمینه عایق کاری آن پیش نخوهد آمد. به عبارتی یک بار هزینه برای عایق رطوبتی پلیمری نانو برای همیشه است. یک بار برای همیشه! این یعنی کار اقتصادی و به صرفه، بدون هزینه های جانبی و زحمت مضاعف.

عایق های رطوبتی پلیمری پایه آب بدون هیچ گونه قیر یا حلال های نفتی بوده و کاملا دوستدار محیط زیست می باشد. علاوه بر آن این عایق های رطوبتی به سادگی با دستگاه پاششی همانند رنگ اجرا می شوند و به سرعت خشک می شوند. عایق های رطوبتی نانو کاملا ضدآب هستند و به دلیل دارا بودن رزین های ترموپلاستیک منعطف هستند و در اثر تغییرات دما و تنش های سازه ای دچار پوسته شدن و ترک نمی شوند.

پس می بینید که یک عایق رطوبتی ارزان لزوما عایقی کم دوام نیست و همیشه برآورد هزینه عایق باید با در نظر گرفتن عمر مفید عایق باشد.

عایق های رطوبتی نانوشیلد با بهترین کیفیت و ده سال ضمانت شرکتی گزینه ای مناسب برای عایق کاری ساختمانی و صنعتی می باشد. نانوشیلد با داشتن بیش از ده محصول متنوع برای عایق کاری بخش های مختلف ساختمان خدمتگزار مشتریان عزیز می باشد.

p-129

عایق رطوبتی استخر

عایق رطوبتی استخر وظیفه آب بندی صحیح و تضمین شده استخر را بر عهده دارد و از آنجایی که در اغلب موارد آب موجود در استخر در تماس مستقیم با پوست انسان و سایر آبزیان است باید موارد بهداشتی را نیز تضمین نماید

p-268

عایق رطوبتی پلیمری

تولید انواع عایق رطوبتی پلیمری جهت مصارف مختلف ساختمانی و صنعتی با بهره گیری از نانوتکنولوژی، کیفیت بسیار بالا و مقاومت بالا در برابر فشار و حرارت و ماندگاری طولانی.

p-531

مواد ضد آب

انواع مختلفی از مواد ضد آب وجود دارد. برخی از بهترین و متداول ترین آنها عبارتند از: پلی اورتان ، پوشش سیمانی ، لاستیک EPDM ، آسفالت لاستیکی ، ترموپلاستیک ، غشا های پایه قیری ، و غشای ضد آب pvc. در این مطلب ، در مورد انواع متداول مواد ضد آب ، مزایای آنها هنگام استفاده صحیح بیشتر خواهید آموخت.

p-506

تیتان چیست؟

همیشه وقتی صحبت از رنگ سفید در صنایع مختلف می شود نام تیتان اولین ماده ای است که به گوشمان می خورد. تیتان یا همان تیتانیوم دی اکساید ماده ای معدنی در اشکال مختلف آناتاز و روتایل یافت می شود و مهمترین رنگ دانه سفید در صنایع خوراکی، بهداشتی، دارویی و رنگسازی در دنیا می باشد.