عایق رطوبتی پلیمری

تولید انواع عایق رطوبتی پلیمری جهت مصارف مختلف ساختمانی و صنعتی با بهره گیری از نانوتکنولوژی، کیفیت بسیار بالا و مقاومت بالا در برابر فشار و حرارت و ماندگاری طولانی.

عایق رطوبتی پلیمریعایق رطوبتی پلیمریعایق رطوبتی پلیمریعایق رطوبتی پلیمریعایق رطوبتی پلیمری

آب بندی ساختمان و بنا یکی از مهمترین مراحل ساخت و ساز است و متاسفانه عمده مشکلات ناشی از عدم آب بندی صحیح به ویژه در ساختمانهای مسکونی و اداری پس از کاربری آن مشخص میشود که یکی از دردسر سازترین مشکلات پس از اجرای یک ساختمان است.

نشتی آب از سرویس بهداشتی طبقات بالا به پایین، دیوارهای مرطوب و نمناک، پر شدن آب در چاله آسانسور از جمله موارد مرتبط با آب بندی غیر اصولی سطوح و دیواره هاست که دردسرهای فراوانی را ایجاد کرده است.

عایق رطوبتی پلیمری چیست؟

عایق رطوبتی پلیمری، نوعی عایق جهت جلوگیری از نفوذ آب به داخل و یا جلوگیری از خروج آب است.

به عنوان مثال عایق رطوبتی پلیمری برای جلوگیری از نشتی و خروج آب از استخر و همچنین جلوگیری از نفوذ آب از بام به داخل ساختمان میشود.

عایق رطوبتی پلیمری به گروه های مختلفی تقسیم میشودند که مهمترین و پرکاربردترین انواع، عایق های رطوبتی پلیمری نانو، عایق های پلیمری سفید و عایق پایه سیمان است.

عایق رطوبتی پلیمری یک جایگزین بسیار مطمئن برای عایق های سنتی مانند قیرگونی و ایزوگام است و تمامی موارد استفاده از عایق های سنتی را پوشش میدهند. علاوه بر آن در بسیاری از سازه های فلزی یا تاسیسات دریایی که امکان استفاده از عایق های سنتی وجود ندارد از عایق های رطوبتی پلیمری  ویژه در محل مورد نظر استفاده میشود.

محصولات نانوشیلد بصورت تخصصی و ویژه برای انواع مصارف تولید میگردد که برای مشاهده و دریافت اطلاعات بیشتر درباره هر یک میتوانید از بخش محصولات اقدام نمایید.

مواد اولیه عایق های رطوبتی نانو پلیمری این شرکت از کشورهای پیشرفته در این صنعت نظیر بلژیک و آلمان تهیه میشود و همچنین برخی از محصولات نانوشیلد از مواد اولیه بسیار باکیفیت داخلی و با بالاترین استانداردهای روز دنیا تولید میشوند.

عایق رطوبتی پلیمری نانو

نانوشیلد محصولات متنوعی از عایق رطوبتی پلیمری نانو را تولید کرده است که تقریبا تمامی موارد استفاده را پوشش میدهد. عایق رطوبتی بام، عایق رطوبتی استخر، عایق رطوبتی نما از جمله این موارد است. کیفیت بسیار بالا و ضمانت چند ساله از ویژگیهای برجسته این محصولات است.

چسب بتن و سیمان

چسب بتن دارای دو نوع مختلف اپوکسی و پلیمری هستند که برای ترمیم بتن، اتصال بتن جدید به قدیمی، آب بندی و بهبود خواص شیمیایی و فیزیکی استفاده میشود. نانوچسب بتن 1000 و +1000 و نانوچسب سیمان 300 در این گروه قرار میگیرند.

رنگ ضد آب نما

رنگ ضد آب نما محصولی پلیمری ساخته شده بر پایه آب است و به صورت بی رنگ و رنگی قابل تولید است. این رنگ غیر سمی، بدون بو و دوستدار محیط زیست است. این عایق رطوبتی پلیمری علاوه بر آب بندی سطوح نما در برابر رطوبت، در برابر اشعه UV و ترک خوردگی هم مقاوم است و به مرور زمان دچار تغییر رنگ و فرسایش نمی شود.

اجرای عایق رطوبتی پلیمری

اجرای عایق های تولید نانوشیلد بسیار ساده و در زمان کوتاهی انجام میشود. دستورالعمل استفاده از این محصولات بر روی گالن، قوطی و انواع بسته بندی های این محصولات درج شده است و شما میتوانید به راحتی و بدون دانش و کارگر متخصص خودتان دست بکار شوید. در حقیقت بخش عمده ای از کاهش هزینه های عایق رطوبتی پلیمری نسبت به ایزوگام در سرعت و نحوه اجرای آن است.

موارد مصرف عایق های پلیمری نانوشیلد

عایق رطوبتی پلیمری نانو تولید شده در این شرکت تقریبا تمامی مصارف در انواع سازه را پوشش میدهند. یک عایق کاری جزئی مثل سرویس بهداشتی تا آب بندی و عایق کاری تاسیسات دریایی و سدها و هر آنچه که نیاز به آب بندی داشته باشد بوسیله یکی از این محصولات بطور کامل آب بندی میشود. استخر، سونا، جکوزی، سرویس های بهداشتی، آشپزخانه، ورق گالوانیزه، حمام، سونا، کاشی، دیوارهای برشی، حوضچه، کانال آب و ...

مزایای استفاده از عایق رطوبتی پلیمری

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با هر محصول بر روی لینک مرتبط با آن کلیک نمایید.

p-129

عایق رطوبتی استخر

عایق رطوبتی استخر وظیفه آب بندی صحیح و تضمین شده استخر را بر عهده دارد و از آنجایی که در اغلب موارد آب موجود در استخر در تماس مستقیم با پوست انسان و سایر آبزیان است باید موارد بهداشتی را نیز تضمین نماید

p-268

عایق رطوبتی پلیمری

تولید انواع عایق رطوبتی پلیمری جهت مصارف مختلف ساختمانی و صنعتی با بهره گیری از نانوتکنولوژی، کیفیت بسیار بالا و مقاومت بالا در برابر فشار و حرارت و ماندگاری طولانی.

p-506

تیتان چیست؟

همیشه وقتی صحبت از رنگ سفید در صنایع مختلف می شود نام تیتان اولین ماده ای است که به گوشمان می خورد. تیتان یا همان تیتانیوم دی اکساید ماده ای معدنی در اشکال مختلف آناتاز و روتایل یافت می شود و مهمترین رنگ دانه سفید در صنایع خوراکی، بهداشتی، دارویی و رنگسازی در دنیا می باشد.

p-531

مواد ضد آب

انواع مختلفی از مواد ضد آب وجود دارد. برخی از بهترین و متداول ترین آنها عبارتند از: پلی اورتان ، پوشش سیمانی ، لاستیک EPDM ، آسفالت لاستیکی ، ترموپلاستیک ، غشا های پایه قیری ، و غشای ضد آب pvc. در این مطلب ، در مورد انواع متداول مواد ضد آب ، مزایای آنها هنگام استفاده صحیح بیشتر خواهید آموخت.