عایق رطوبتی استخر

عایق رطوبتی استخر وظیفه آب بندی صحیح و تضمین شده استخر را بر عهده دارد و از آنجایی که در اغلب موارد آب موجود در استخر در تماس مستقیم با پوست انسان و سایر آبزیان است باید موارد بهداشتی را نیز تضمین نماید

عایق رطوبتی استخرعایق رطوبتی استخرعایق رطوبتی استخرعایق رطوبتی استخرعایق رطوبتی استخر

آب بندی استخر

عایق کاری و آب بندی استخر مهمترین مرحله ساخت یک استخر یا حوض میباشد.

تفاوتی ندارد که استخر ورزشی باشد، استخر مخصوص پرورش آبزیان و یا آبنما و غیره. مهم این است که آب از میان درزها و دیواره های استخر به بیرون نفوذ نکند.

صرف نظر از هزینه تامین آب ، مشکلاتی مانند مرطوب کردن خاک اطراف و بناهای نزدیک استخر از دیگر علل اهمیت آب بندی صحیح استخر است. اگر چه در نگاه بلند مدت عدم صحیح آب بندی استخر میتواند آسیب های جبران ناپذیری برای استخر داشته باشد.

عایق رطوبتی نانوپول

نانوشیلد به عنوان نسل جدید و برترین عایق رطوبتی راه حلی مطمئن، سریع و سازگار با طبیعت محصولاتی متنوع و با کیفیت را به بازار ساخت و ساز کشور معرفی کرده است.

عایق رطوبتی استخر ( نانوپول ) تمام آن چیزی است که برای آب بندی استخر، آبنما، جکوزی و ... به آن احتیاج پیدا خواهید کرد.

توضیحات بیشتر در مورد عایق رطوبتی استخر ( نانوپول ) را میتوانید از طریق لینک زیر مطالعه نمایید.

عایق رطوبتی نانوپول

نانوپول یک عایق رطوبتی استخر است که خاصیت ضد خزه و باکتری دارد و باقابلیت اجرای سریع و تحمل فشار بسیار بالا و همینطور مقاوم در برابر بسیاری از حلال ها نظیر بنزین و نفت و قابلیت اجرا در محل های مرطوبت بهترین عایق رطوبتی برای آب بندی استخر است.

پروژه های انجام شده توسط نانوپول

انواع عایق رطوبتی استخر

عایق های رطوبتی استخر دارای انواع متفاوتی میباشد که برخی بر پایه پلیمر، سیمان پلیمری، اکریلیک ، اپوکسی و ... هستند.

نانوپوب به عنوان نسل جدید عایق رطوبتی استخر یک محصول تک جزئی شامل لاتکس  و ارگانومینرال با رنگ آبی استخری است که میتوان آنرا با قلم مو کنیتکس پاش اجرا کرد.

اجرای عایق کاری استخر و آب نما

سازه سازان یزدان پاک به عنوان مجری بسیاری از پروژه های نانوشیلد این محصول - نانوپول - را به تمامی همکاران و پیمانکاران و مجریان عایق کاری رطوبتی و آب بندی توصیه مینماید.

آب بندی استخر با عایق رطوبتی نانپول ضمانت اجرای شما در کوتاهترین زمان ممکن است.

شاید باور این نکته برای شما ممکن بنظر نرسد که آب بندی یک استخر المپیک با عایق رطوبتی استخر نانوپول حداکثر و در بدترین حالت یک روز زمان نیاز داشته باشد !

p-129

عایق رطوبتی استخر

عایق رطوبتی استخر وظیفه آب بندی صحیح و تضمین شده استخر را بر عهده دارد و از آنجایی که در اغلب موارد آب موجود در استخر در تماس مستقیم با پوست انسان و سایر آبزیان است باید موارد بهداشتی را نیز تضمین نماید

p-268

عایق رطوبتی پلیمری

تولید انواع عایق رطوبتی پلیمری جهت مصارف مختلف ساختمانی و صنعتی با بهره گیری از نانوتکنولوژی، کیفیت بسیار بالا و مقاومت بالا در برابر فشار و حرارت و ماندگاری طولانی.

p-531

مواد ضد آب

انواع مختلفی از مواد ضد آب وجود دارد. برخی از بهترین و متداول ترین آنها عبارتند از: پلی اورتان ، پوشش سیمانی ، لاستیک EPDM ، آسفالت لاستیکی ، ترموپلاستیک ، غشا های پایه قیری ، و غشای ضد آب pvc. در این مطلب ، در مورد انواع متداول مواد ضد آب ، مزایای آنها هنگام استفاده صحیح بیشتر خواهید آموخت.

p-506

تیتان چیست؟

همیشه وقتی صحبت از رنگ سفید در صنایع مختلف می شود نام تیتان اولین ماده ای است که به گوشمان می خورد. تیتان یا همان تیتانیوم دی اکساید ماده ای معدنی در اشکال مختلف آناتاز و روتایل یافت می شود و مهمترین رنگ دانه سفید در صنایع خوراکی، بهداشتی، دارویی و رنگسازی در دنیا می باشد.