نانوشیلد در نمایشگاه بین المللی تهران

نانوشیلد در نمایشگاه بین المللی ساختمان 2020 حضور یافت و مورد توجه هیئت های بازرگانی متفاوت از کشورهای مختلف قرار گرفت. در این نشست ها پیرامون کاربردهای فراوان عایق های رطوبتی پلیمری نانوشیلد، کارایی آنها و مسایل صادرات به کشورهای مجاور بحث شد.

نانوشیلد در نمایشگاه بین المللی تهراننانوشیلد در نمایشگاه بین المللی تهراننانوشیلد در نمایشگاه بین المللی تهراننانوشیلد در نمایشگاه بین المللی تهراننانوشیلد در نمایشگاه بین المللی تهراننانوشیلد در نمایشگاه بین المللی تهراننانوشیلد در نمایشگاه بین المللی تهراننانوشیلد در نمایشگاه بین المللی تهران

نانوشیلد در نمایشگاه بین المللی ساختمان 2020

نانوشیلد در نمایشگاه بین المللی ساختمان حضور یافت.

در این نمایشگاه پیرامون مسایل صادرات به دیگر کشورها و بررسی توانایی و کارایی عایق های رطوبتی پلیمری نانوشیلد بحث و گفتگو شد.

p-129

عایق رطوبتی استخر

عایق رطوبتی استخر وظیفه آب بندی صحیح و تضمین شده استخر را بر عهده دارد و از آنجایی که در اغلب موارد آب موجود در استخر در تماس مستقیم با پوست انسان و سایر آبزیان است باید موارد بهداشتی را نیز تضمین نماید

p-268

عایق رطوبتی پلیمری

تولید انواع عایق رطوبتی پلیمری جهت مصارف مختلف ساختمانی و صنعتی با بهره گیری از نانوتکنولوژی، کیفیت بسیار بالا و مقاومت بالا در برابر فشار و حرارت و ماندگاری طولانی.

p-506

تیتان چیست؟

همیشه وقتی صحبت از رنگ سفید در صنایع مختلف می شود نام تیتان اولین ماده ای است که به گوشمان می خورد. تیتان یا همان تیتانیوم دی اکساید ماده ای معدنی در اشکال مختلف آناتاز و روتایل یافت می شود و مهمترین رنگ دانه سفید در صنایع خوراکی، بهداشتی، دارویی و رنگسازی در دنیا می باشد.

p-531

مواد ضد آب

انواع مختلفی از مواد ضد آب وجود دارد. برخی از بهترین و متداول ترین آنها عبارتند از: پلی اورتان ، پوشش سیمانی ، لاستیک EPDM ، آسفالت لاستیکی ، ترموپلاستیک ، غشا های پایه قیری ، و غشای ضد آب pvc. در این مطلب ، در مورد انواع متداول مواد ضد آب ، مزایای آنها هنگام استفاده صحیح بیشتر خواهید آموخت.