انواع کاربردهای عایق رطوبتی

عایق های رطوبتی نانوشیلد برای آب بندی و عایق کاری انواع سطوح ساختمانی- در مقابل فشارهای منفی و مثبت آب- به کار می رود. گستره ی کاربرد این عایق ها زیاد است و در این مطلب به اختصار به ذکر کاربردهای عایق های رطوبتی نانوشیلد پرداخته شده است.

انواع کاربردهای عایق رطوبتی نانوشیلد

عایق کاری ساختمان ها همیشه دغدغه ساختمان سازان و ساکنین آن بوده و هست. نفوذ نم و رطوبت به داخل ساختمان موجب از بین رفتن کفپوش ها، خرابی تاسیسات ساختمان و سیم کشی ها، پوسته شدن رنگ دیوار و پوسته و ترک برداشتن گچ دیوارها، ایجاد بوی بد نم و مشکلات تنفسی و رماتیسم برای ساکنین شود.می دانیم که پس از قیرو گونی که سنتی ترین روش عایق کاری ساختمانی بوده، گزینه های جدیدی جهت عایق کاری ساختمان وارد بازار شده است که جدیدترین و بی نقص ترین آن ها عایق های پلیمری با بافتی شبیه رنگ هستند که وارد بازار رقابتی شدند. نانوشیلد برند معتبر تولید عایق های رطوبتی ساختمانی برای انواع عایق کاری های ساختمان محصولات متفاوتی تولید و عرضه می نماید. آب بندی قسمت های مختلف ساختمان توسط محصولات  نانوشیلد برای شما امکان پذیر می باشد:

عایق های رطوبتی نانوشیلد با بافتی شبیه رنگ بوده و مانند رنگ با قلم مو و پیستوله اجرا می گردد. عموما در رنگ بندی های متنوع تولید می شود.
موارد کاربردی ذکر شده در بالا مشخصا واضح است.اما این عایق ها استفاده های متنوعی می تواند داشته باشد. برای مثال عایق رطوبتی رنگی نانوآردوکالر که برای سقف های شیروانی و سطوح فلزی بکار می رود، اخیرا طی پروژه ای برای عایق کاری و آب بندی سقف و دیواره یک اتوبوس به کار گرفته شد:

bus


برای سطح پارکیینگ ها، رمپ ها و سطح زمین حیاط ساختمان ها نیز از انواع عایق رطوبتی نانوشیلد استفاده می شود:

sheet


عایق رطوبتی رنگی نانوشیلد برای آب بندی سقف منازل سنتی در جنوب ایران، به روی الیاف درخت خرما (پیش) نیز قابل استفاده می باشد:

pish

مزایای عایق های رطوبتی نانوشیلد:

p-129

عایق رطوبتی استخر

عایق رطوبتی استخر وظیفه آب بندی صحیح و تضمین شده استخر را بر عهده دارد و از آنجایی که در اغلب موارد آب موجود در استخر در تماس مستقیم با پوست انسان و سایر آبزیان است باید موارد بهداشتی را نیز تضمین نماید

p-268

عایق رطوبتی پلیمری

تولید انواع عایق رطوبتی پلیمری جهت مصارف مختلف ساختمانی و صنعتی با بهره گیری از نانوتکنولوژی، کیفیت بسیار بالا و مقاومت بالا در برابر فشار و حرارت و ماندگاری طولانی.

p-506

تیتان چیست؟

همیشه وقتی صحبت از رنگ سفید در صنایع مختلف می شود نام تیتان اولین ماده ای است که به گوشمان می خورد. تیتان یا همان تیتانیوم دی اکساید ماده ای معدنی در اشکال مختلف آناتاز و روتایل یافت می شود و مهمترین رنگ دانه سفید در صنایع خوراکی، بهداشتی، دارویی و رنگسازی در دنیا می باشد.

p-531

مواد ضد آب

انواع مختلفی از مواد ضد آب وجود دارد. برخی از بهترین و متداول ترین آنها عبارتند از: پلی اورتان ، پوشش سیمانی ، لاستیک EPDM ، آسفالت لاستیکی ، ترموپلاستیک ، غشا های پایه قیری ، و غشای ضد آب pvc. در این مطلب ، در مورد انواع متداول مواد ضد آب ، مزایای آنها هنگام استفاده صحیح بیشتر خواهید آموخت.